آخرین وضعیت مناطق زلزله زده در ارومیه
کد خبر: ۹۳۳۳۱
تاریخ انتشار: 2017 December 02    -    ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴
بخشدار سرو گفت: زمین لرزه بعد از ظهر امروز در سرو خسارتی در پی نداشته است.

سلیمان نریمانی عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه زمین لرزه ۴.۶ ریشتری بعد از ظهر امروز در سرو خسارتی در پی نداشته است افزود: این زمین لرزه موجب ترک خوردگی برخی منازل روستایی شده است.

وی ادامه داد: خسارت این زلزله فقط در حد ترک خوردگی برخی منازل روستایی و مصدومیت دو تن از اهالی روستاهای سرو بر اثر شکستن شیشه منزل بوده که سرپایی مداوا شده اند.

بخشدار سرو با بیان اینکه هم اکنون نیروهای امدادی و مدیریت بحران در منطقه به حالت آماده باش هستند افزود: مردم خونسردی خود را حفظ کرده و نکات ایمنی را رعایت کنند.

زلزله ۴.۶ ریشتری ساعت ۱۵ و ۲۸ دقیقه امروز شنبه منطقه سرو،ارومیه و برخی از شهرستان های شمالی و جنوبی آذربایجان غربی را لرزاند.

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی:
۲مصدوم زلزله سرو در ارومیه مدوا شدند/ترک خوردگی منازل روستایی

 مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی گفت: در پی وقوع زمین لرزه در سرو دو نفر از اهالی روستاهای این منطقه به صورت سطحی مصدوم شدند که بلافاصله به صورت سرپایی مداوا شده اند.

امیرعباس جعفری در خصوص آخرین وضعیت مناطق زلزله زده در ارومیه عنوان کرد: زلزله ۴.۶ریشتری بعد از ظهر امروز سرو در ارومیه موجب ترک خوردگی برخی از منازل روستاهای اطراف شده است.

وی با بیان اینکه هنوز جزییات دقیق میزان خسارات مشخص نیست عنوان کرد: این زمین لرزه تلفات جانی نداشت و تنها دو نفر از اهالی روستاها دچار مصدومیت شده و بصورت سرپایی مداوا شدند.

جعفری با تاکید بر اینکه مردم این منطقه خونسردی خود را حفظ کرده و نکات ایمنی را رعایت کنند افزود: در حال حاضر نیروهای امدادی در منطقه به حالت آماده باش بوده و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی گفت: تیم‌های امدادی اورژانس آذربایجان غربی به مناطق زلزله زده ارومیه اعزام شدند و ازآمادگی کامل برای ارائه خدمات برخوردار هستند

زلزله ۴.۶ ریشتری ساعت ۱۵ و ۲۸ دقیقه امروز شنبه منطقه سرو،ارومیه و برخی از شهرستان های شمالی و جنوبی آذربایجان غربی را لرزاند.

مهر
برچسب ها: زلزله ، ارومیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار