چهارمین سرقت خودرو با کودک این بار در پرند
کد خبر: ۹۳۳۱۲
تاریخ انتشار: 2017 December 02    -    ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰
ساعت 11:30 روز جمعه زنی هراسان در تماس با پلیس شهر پرند در جنوب غربی تهران از ربایش خودرواش در حالی که کودک سه ساله اش داخل آن بود، خبر داد. با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیم های پلیس تحقیقات خود را آغاز کردند اما دقایقی بعد زن جوان در تماس با پلیس مدعی شد که سارق کودک را در کنار خیابان رها کرده و با خودرو متواری شده است.

با حضور اکیپ پلیس اگاهی در محل رها کردن کودک، این زن به ماموران گفت: دقایقی قبل به همراه پسر 6 ساله و دختر سه ساله ام برای خرید از خانه با خودرو پژو 405 خارج شدیم. نزدیک محل سکونت قصد داشتم از دکه روزنامه فروشی مجله بخرم، پسرم از خودرو پیاده شد و همراه من آمد اما دختر سه ساله ام در خودرو خواب بود. به همین دلیل او را داخل ماشین گذاشتم.

این زن ادامه داد:یک لحظه به خودم آمدم مردی را پشت فرمان خودرو دیدم. شوکه شده بودم که این دزد، خودرو را به همراه دخترم که داخل آن بود به سرقت برد. با کمک یک تاکسی به تعقیب دزد پرداختم که پس از چند دقیقه او دختر سه ساله ام را از خودرو پیاده کرده و متواری شد. تا ابتدای جاده ساوه دزد را تعقیب کردم اما او توانست فرار کند.

با ثبت این شکایت تحقیقات برای دستگیری سارق کودک ربا آغاز شد.

گفتنی است اولین کودک ربایی با سرقت خودرو در 29 تیرماه رخ داد و کودک 8 ماهه ای به نام بنیتا همراه خودرو پدرش ربوده و چندی بعد جسد بی جانش در داخل خودرو کشف شد. پس از آن دو بار دیگر در تهران سارقان خودرو را با کودک ربودند اما بلافاصله کودک را از خودرو پیاده کرده بودند.

میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار