منشا دود صبحگاهی جنوب تهران چه بود؟ +عکس
کد خبر: ۹۳۳۱۰
تاریخ انتشار: 2017 December 02    -    ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
سخنگوی سازمان آتش نشانی از آتش سوزی در انبار چوب ۷۰۰ متری محله «مرتضی گرد» خبر داد و این حادثه را منشادود صبحگاهی قابل رویت در جنوب تهران دانست.

سید جلال ملکی صبح شنبه اظهار داشت: ساعت ۷:۲۷ صبح امروز، یک مورد آتش سوزی گسترده در یک انبار چوب در محله مرتضی گرد، خیابان رویال به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گزارش شد.

منشا دود صبحگاهی جنوب تهران چه بود؟ +عکس

وی افزود: آتش نشانان ۴ ایستگاه به همراه تانکر آب و خودروهای حامل تجهیزات تنفسی و نیروهای پشتیبانی به محل حادثه که یک انبار بزرگ چوب و ضایعات چوبی به وسعت ۷۰۰ متر بود، اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران افزود: در این انبار مقدار زیادی تخته، الوار، پالت های چوبی و دستگاه های مربوط در حجم زیاد و روی هم ریخته قرار داشت که دچار آتش سوزی شده و کاملا شعله ور بود و دود حاصل از آن از فواصل دور و نقاط مختلف تهران قابل رویت بود، در مجاورت این انبار نیز کارگاه های دیگری که در همین راستا فعالیت می کردند، وجود داشت.

منشا دود صبحگاهی جنوب تهران چه بود

وی افزود: آتش به سرعت در حال سرایت به انبارهای مجاور بود، که آتش نشانان تهران به سرعت عملیات را آغاز کردند و موفق شدند، شعله های سرکش آتش را تحت کنترل خود در آورند.

ملکی گفت: خوشبختانه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم و آتش خاموش شده و آتش نشانان با استفاده از تجهیزاتی مانند لودر در حال جابجایی چوب ها و لکه گیری و ایمن سازی هستند و تا ساعتی دیگر عملیات به طور کامل به پایان می رسد.

مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار