پسا قرعه کشی؛ حمله به کافو، پرسشِ ماریا+عکس
کد خبر: ۹۳۲۸۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 December 02    -    ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
تنها لحظاتی بعد از مشخص شدن گروه تیم ملی، گلادیاتورهای اینستاگرامی حمله به پیج آدم های معروف را شروع کردند و ماریا کوماندینایا، که مجری روس قرعه کشی جام جهانی در کنار گری لینه کر بود، بعد از مراسم در توئیت کوتاهی نوشته که ایران، آیا خوشحالید.

گلادیاتورهای اینستاگرامی ایران که قبل از این افراد زیادی از جمله لیونل مسی را مورد حملات کامنتی قرار داده بودند این بار به سراغ کافو و کریس رونالدو رفتند و به پیج این دو نفر در فضای مجازی حمله کردند.  دلیل این حمله به کافو به خاطر بیرون آوردن قرعه سخت برای ایران و حمله به صفحات کریس رونالدو هم نیز به دلیل همگروهی پرتغال و ایران رخ داده است. این حملات عجیب و ناهنجارانه در حالی رخ داده است که به نظر می رسد ستاره های تیم های ملی اسپانیا و مراکش نیز به زودی مورد این حملات قرار بگیرند. اما همانطور که گفته شد این موضوع یک پدیده ناهنجارانه در ایران است که درست از جام جهانی گذشته و همگروهی با ایران آغاز شد و اکنون بعد از چهارسال با شدت بیشتری ادامه یافته است.

قربانیان گلادیاتورها

گلادیاتورهای اینستاگرامی قبل از کافو و کریس رونالدو به خاطر قرعه کشی جام جهانی سابقه حملات تند و ناهنجارانه زیادی را در سال های اخیر داشته اند. اولین قربانی این حملات لیونل مسی و بعد از همگروهی تیم های ایران و آرژانتین در رقابت های جام جهانی 2014 برزیل بود. موضوعی که باعث شد جمشید مشایخی برای عذرخواهی از لیونل مسی پا پیش بگذارد. اما این آخرین حمله نبود چرا که ایوان زایتسف والیبالیست تیم ملی ایتالیا بعد از بازی با تیم ملی والیبال ایران، گئورگ گروزر بازیکن تیم ملی والیبال آلمان نیز به همین دلیل مورد حمله قرار گرفتند. صفحات نامزد کریس رونالدو بعد از اعلام نامزدی این ستاره نیزمورد حملاتی بیرحمانه قرار گرفتند. لیونل مسی بعداز جام جهانی 2014 و به دلیل انتشار عکسی در کنار دی ماریا که مربوط به بازی با ایران بود باردیگر مورد حمله گلادیاتورها قرار گرفت. دیمیتری پایت بازیکن تیم ملی فرانسه به دلیل اینکه کریس رونالدو را در فینال مسابقات یورو2016 مصدوم کرد قربانی بعدی تیفوسی های اینترنتی بود. اما جالب است که بعد از قهرمانی پرتغال در همان مسابقات گلادیاتورها این بار به صفحه کریس رونالدو حمله کردند.

گلادیاتورهای ایرانی اینترنت بیرحمانه به هرکس و هرچیزی در فضای مجازی حمله کرده و در جدیدترین اقدامشان به صفحات کافو که به عنوان میهمان قرعه کشی نام ایران را از گلدان در آورد و کریستیانو رونالدو به جرم همگروهی ایران با پرتغال مورد حمله قرار گرفتند. این سومین بار است که کریس رونالدو مورد حمله تیفوسی های اینترنتی ایران قرار می گیرد و از این منظر او رکورددار است.

ستاره های اسپانیا و مراکش هدف بعدی گلادیاتورها

گلادیاتورهای اینترنتی اما به احتمال فراوان در روزهای آینده هدف های جدیدی را مورد حمله قرار خواهند داد. اولین اظهارنظرها از سوی اعضای تیم های اسپانیا و مراکش می تواند صفحات آن ها را در اینترنت با حملات همه جانبه تیفوسی ها مواجه کند.

کریس عشق منی گل نزن

اما کامنت های حمله کنندگان به صفحات اینترنتی معمولا پست هایی خارج از عرف و ادب و نزاکت هستند اما در لا به لای آن ها پیام هایی کا بامزه هم دیده می شود. یکی از جالب ترین کامنت ها این بود که نوشته بود:«کریس تو که می دونی عشق منی، فقط گل نزن! باشه؟ وگرنه دیگه دوست ندارم.»

اقای کافو این چه وضعشه

اما گلادیاتور ها به صفحه کافو هم در شبکه های اجتماعی حمله کردند. اما در میان کامنت های غیرقابل چاپ و زشت! برخی پست ها واقعا طنز جالبی داشتند مثل آن کسی که نوشته بود:«آقای کافو این چه وضع قرعه بود.»

حمله کاربران ایرانی به صفحه اجتماعی رونالدو



ماریا کوماندینایا، مجری روس مراسم قرعه کشی جام جهانی که در کنار گری لینه کر به اجرای مراسم می پرداخت، بلافاصله بعد از اتمام قرعه کشی در یک توئیت کوتاه چنین نوشته است: ایران! آیا خوشحالید؟

او که در روزهای گذشته با انتشار خبری مربوط به درخواست مردم ایران برای پوشیدن یک لباس مناسب در مراسم قرعه کشی مواجه شده بود، امروز پوشش خود را به گونه‌ای انتخاب کرد که شبکه توانست به طور کامل به پخش این مراسم بپردازد.
 
حمله گلادیاتورهای اینترنتی به کافو و رونالدو

ورزش سه
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
0
0
انتحار ملی افتخار ملی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
0
0
وقتی به آدمهای بزرگ می تازی بخاطر ضعف و ناتوانی است که در عمق وجودت حس می کنی بخاطر عدم اطمینان به خودت هست که به قوی می تازی وگرنه همگروه شدن با این بزرگان فوتبال اگر حتی برای ایران باخت به همراه داشته باشد باز یک مزیت دارد و اون اینکه با بزرگان این رشته هماوردی می کنیم و خود را و توان خود را می آزماییم در ثانی ما که در مقابل آرژانتین اونقدر قوی بودیم چرا از حالا کم آوردیم ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار