راننده زن علیرغم تخلفش مورد تحسین قرار گرفت+عکس
کد خبر: ۹۳۲۷۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 December 02    -    ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
 یک راننده زن چینی که اقدام به کمک به یک مرد از کار افتاده در یکی از خیابان های این کشور کرده بود مورد تمجید کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت. در ویدئویی که منتشر شده است مشاهده می شود یک مرد از کار افتاده با کمک عصا تلاش می کند تا از خیابانی شلوغ عبور کند. در حالی که چراغ قرمز برای عبور خودروها سبز شده است، وی در وسط خیابان گرفتار می شود.

در ادامه این زن بلافاصله ماشینش را در وسط خیابان متوقف می‌کند و برای کمک به سمت مرد می دود. او پس از رساندن مرد به طرف دیگر خیابان بلافاصله به سمت ماشین می‌رود و حرکت می‌کند. پلیس چین نیز ضمن تاکید بر عدم تخلف این زن، عمل انساندوستانه او را در کمک به این مرد ناتوان ستود.

راننده زن علیرغم تخلفش مورد تحسین قرار گرفت

این در حالی است که چندی پیش نیز ویدئویی از اقدام جالب یک راننده چینی در کمک به یک زن سالخورده هنگام عبور از عرض خیابان منتشر شد. در حالی که یک زن سالخورده چینی با تکان دادن دستش از رانندگان عبوری در خواست می کرد تا با توقف خودروی خود، امکان عبور وی به آن طرف خیابان را بدهند اما رانندگان به وی کاملا بی توجه بودند. در ادامه راننده یک خودروی زرد رنگ در اقدامی جالب با ماشینش خیابان را مسدود کرد و برای زن سالخورده این امکان را فراهم ساخت تا با امنیت کامل از عرض خیابان عبور کند.
برچسب ها: رانندگی ، تخلف ، زن چینی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
0
0
اگه ایران بود افسران راهنمایی و رانندگی از اونجایی که قانون براشون مهمه اول جریمه میکردن بعد هم تحسینت میکردن :)
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
0
0
چند وقت پیش حدود 11 شب تو یک بلوار خیلی خلوت که سه تا لاین داشت با سرعت حدود 70 تا در حال رانندگی بودم و با ماشین جلویی که یک 206 آلبالویی بود خیلی فاصله داشتم . چند لحظه حواسم رفت سمت موج رادیو وقتی دوباره به جلوم نگاه کردم دیدم تو فاصله کمتر از 15 متری ام ماشینه تو لاین سبقت توقف کامل کرده. خلاصه زدم رو ترمز دیدم فاصله کمتر از اونیه که بشه وایساد. کشیدم تو لاین وسط و با هر زحمتی بود رد کردم . شانس آوردم چپ نکردم . پیاده شدم دیدم راننده یه خانمیه که حس انسان دوستیش گل کرده بوده میخواسته تو اون بلوار خلوت به دو نفر عابر که وسط بلوار ایستاده اند راه بده ، یعنی مغزش! بهش فتوا داده بوده که تو لاین سبقت توقف کامل کنه !!!!!!!! اومدم برم بهش بگم که چه کار خطرناکی کرده وسط راه پشیمون شدم گفتم مگه الان میشه به این چیزی حالی کرد. برگشتم سمت ماشین که خانم نگاه چپ چپی کرد و با اشاره یه خاک تو سری به ما گفت و رفت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار