پل معلق روی آب در جاذبه جدید چین +تصاویر
کد خبر: ۹۳۲۱۴
تاریخ انتشار: 2017 December 01    -    ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مقامات چین دست به یک شگفتی زده و یک جاذبه‌ گردشگری هیجان‌انگیز، رویایی، بسیار زیبا و تماشایی را آن هم روی آب، ایجاد کرده است.

«Shiziguan»، منطقه‌ای است بسیار خوش‌منظره و تماشایی که در شهرستان «southwestern» و در جنوب غربی استان «هوبئی» یا «هوبی» (Hubei)، که یکی از استان‌های مرکزی در کشور چین محسوب می‌شود، قرار دارد. مسئولین این منطقه از چین، اخیرا از یکی از جاذبه‌های گردشگری و توریستی در این مکان، پرده‌برداری کرده‌اند که در نوع خود بسیار جالب و شگفت‌انگیز است. این جاذبه‌ی دوست‌داشتنی، یک پل معلق جدید است که روی رودخانه‌ بسیار زیبا با آب‌های پرنور و شفاف ساخته شده است.

مردم می‌توانند از روی این پل طویل که برابر با ۵۰۰ متر است، عبور کنند و در حین گذر از آن، چشم‌اندازی خارق‌العاده را از فضای سرسبز و تماشایی اطراف رودخانه و درخشش قطرات آب رودخانه که همانند الماسی بی‌نظیر می‌درخشد، مشاهده کنند.

 
 
 
 

از نکات جالب و تحسین‌برانگیز در این نوع جاذبه‌ شگفت‌انگیز، می‌توان به گذر از قسمتی از یک دره‌ بسیار زیبا اشاره کرد که عابران هنگام رد شدن از روی پل، می‌توانند زیبایی‌های این دره‌ی فوق‌العاده را ببینند.

جالب است بدانید که بازدید از بخش‌هایی از این دره‌ی زیبا، تنها به وسیله‌ی قایق امکان‌پذیر بوده است که تماشای آن، با احداث این پل معلق و بدون نیاز به قایق، ممکن شده است.

کجارو
برچسب ها: پل معلق ، چین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار