بازگشت کودک خبرساز فلسطینی به آغوش خانواده+عکس
کد خبر: ۹۳۲۰
تاریخ انتشار: 2015 August 30    -    ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹
کودک ۱۲ ساله فلسطینی که طی درگیری در روستای «نبی صالح» در صدر اخبار بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفته است به کانون گرم خانواده بازگشته و هم اکنون در کنار پدر، مادر، خواهر و برادر خود حضور دارد. «محمد التمیمی» که در تظاهرات روستای نبی صالح در شمال رام الله شرکت کرده بود توسط یک سرباز رژیم صهیونیستی دستگیر می‌شود. این کودک فلسطینی، هنگام مواجهه با نظامی اسرائیلی فریاد کشیده و از مادر، خواهرانش و دیگر تظاهرکنندگان درخواست کمک می‌کند؛ اما نظامی صهیونیست با حمله به این نوجوان بر لزوم بازداشت وی پافشاری می‌کند. این نظامی به اعتراض تصویربردار این صحنه‌های دلخراش و دیگر تظاهرکنندگان توجهی نکرده و از دیگر سربازان اسرائیلی کمک می‌خواهد. نظامی اسرائیلی در تمامی این لحظات دستانش را بر گلوی نوجوان فلسطینی فشار داده و چند بار وی را تا مرز خفگی پیش می‌برد؛ تا اینکه در ‌‌نهایت بانوان فلسطینی به شکل دسته جمعی به این نظامی حمله کرده و پس از چند دقیقه درگیری خانواده فلسطینی با چنگ و دندان موفق به نجات دادن وی می‌شوند. انتشار تصاویر این رویداد بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت طوری که ارتش رژیم صهیونیستی برای کاستن از تاثیر منفی این تصویر مدعی شد این کودک فلسطینی به سمت سربازان سنگ پرتاب کرده است در حالی که در تصویر مشخص است دست این کودک شکسته است و توانایی انجام این کار را نداشته است. خانواده التمیمی پنج نفر متشکل از «باسم التمیمی» پدر، «نریمان التمیمی» مادر، «عهد التمیمی» خواهر، «سلام التمیمی» برادر و «محمد التمیمی» هستند. گفتنی است مادر محمد التمیمی از فعالان فلسطینی بشمار می‌رود و عهد التمیمی خواهر وی نیز سه سال پیش به دلیل مقابله با نظامیان صهیونیست جایزه شجاعت دریافت کرده بود.
کودک ۱۲ ساله فلسطینی که طی درگیری در روستای «نبی صالح» در صدر اخبار بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفته است به کانون گرم خانواده بازگشته و هم اکنون در کنار پدر، مادر، خواهر و برادر خود حضور دارد.

«محمد التمیمی» که در تظاهرات روستای نبی صالح در شمال رام الله شرکت کرده بود توسط یک سرباز رژیم صهیونیستی دستگیر می‌شود.

این کودک فلسطینی، هنگام مواجهه با نظامی اسرائیلی فریاد کشیده و از مادر، خواهرانش و دیگر تظاهرکنندگان درخواست کمک می‌کند؛ اما نظامی صهیونیست با حمله به این نوجوان بر لزوم بازداشت وی پافشاری می‌کند.

این نظامی به اعتراض تصویربردار این صحنه‌های دلخراش و دیگر تظاهرکنندگان توجهی نکرده و از دیگر سربازان اسرائیلی کمک می‌خواهد. نظامی اسرائیلی در تمامی این لحظات دستانش را بر گلوی نوجوان فلسطینی فشار داده و چند بار وی را تا مرز خفگی پیش می‌برد؛ تا اینکه در ‌‌نهایت بانوان فلسطینی به شکل دسته جمعی به این نظامی حمله کرده و پس از چند دقیقه درگیری خانواده فلسطینی با چنگ و دندان موفق به نجات دادن وی می‌شوند.

انتشار تصاویر این رویداد بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت طوری که ارتش رژیم صهیونیستی برای کاستن از تاثیر منفی این تصویر مدعی شد این کودک فلسطینی به سمت سربازان سنگ پرتاب کرده است در حالی که در تصویر مشخص است دست این کودک شکسته است و توانایی انجام این کار را نداشته است.

خانواده التمیمی پنج نفر متشکل از «باسم التمیمی» پدر، «نریمان التمیمی» مادر، «عهد التمیمی» خواهر، «سلام التمیمی» برادر و «محمد التمیمی» هستند.

گفتنی است مادر محمد التمیمی از فعالان فلسطینی بشمار می‌رود و عهد التمیمی خواهر وی نیز سه سال پیش به دلیل مقابله با نظامیان صهیونیست جایزه شجاعت دریافت کرده بود.

1
ا

ابنا
   
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار