یک خیّر، 40 کانکس به زلزله زدگان اهدا کرد
کد خبر: ۹۳۱۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 December 01    -    ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
محمد قوسی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه خیّر دامغانی ۴۰ کانکس به مددجویان زلزله زده کرمانشاه اهدا کرد، بیان داشت: با توجه به اینکه اسکان موقت هموطنان زلزله زده کرمانشاه در فصل سرد سال، ضروری است و کانکس ها با قابلیت کاربری متفاوت علاوه بر ایجاد سرپناه برای زلزله زدگان مکانی برای کلاس های آموزشی دانش آموزان، استقرار گروه های درمانی و سرویس های بهداشتی نیز هستند، این خیّر دامغانی نسبت به اهدای این تعداد کانکس به کرمانشاه اقدام کرده است.

وی اضافه کرد: ۱۲ کانکس اهدایی این شهروند دامغانی به مردم کرمانشاه تحویل و مابقی نیز ارسال خواهد شد همچنین خرید ۱۰ کانکس دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.

معاون توسعه و مشارکت های مردمی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان، گفت: مردم می توانند کمک های نقدی خود را از طریق شماره حساب ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۷۶۹۸۴ کمیته امداد نزد بانک صادرات واریز کنند.

قوسی گفت: مردم همچنین می توانند با پرداخت آنی از طریق تلفن همراه با شماره گیری کد ۸۸۷۷۰۲۳۹۹ کمک های نقدی خود را به زلزله زدگان کرمانشاه پرداخت کنند و شماره حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان نزد بانک صادرات شعبه الغدیر کمک های نقدی مردم استان را دریافت می کند.

مهر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
0
1
مردم بشتابید دولت دولت مردم خودمون نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار