آخر هفته و پخش ۳۰ فیلم‌ سینمایی از تلویزیون
کد خبر: ۹۳۱۵۵
تاریخ انتشار: 2017 November 30    -    ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴
فیلم‌های «پرواز بر فراز آشیانه فاخته»، «افسانه دریای شمال»، «فقط بیست»، «خانم پاتر»، «تاکسی‌های قرمز»، «بازی کلمات»، «زندگی در درست تعمیر»، «جاده»، «ضارب»، «بادیگارد محبوب من»، «بازگشت»، «ادی عقاب آسمان‌ها»، «در جستجوی ریچارد»، «بچه‌های لازاروس»، «تعقیب و گریز»، «هواپیماها مامور نجات و آتش‌نشانی»، «رمز گمشده»، «مثلث برمودا»، «مارپله»، «مینور»، «ریو ۱و ۲»، «باران»، «تاریخ مجهول آمریکا» «خانه‌ای کنار ابرها»، «پای پیاده»، «عزت‌دار»، «اره ماهی»، «مرد عوضی»، «تراست»، «زنده باد» و «زندگی روی خط» پنج‌شنبه و جمعه (۹ و ۱۰ آذر ماه) از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.
 
آخر هفته و پخش ۳۰ فیلم‌ سینمایی از تلویزیون 

شبکه اول

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «پرواز بر فراز آشیانه فاخته» به کارگردانی میلوش فورمن، پنج‌شنبه ۹ آذرماه ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

داستان فیلم با بازی جک نیکلسون و لوئیز فلچر در بیمارستانی روانی در ایالت اورگن آمریکا می‌گذرد و حاوی نگاهی است به ساختارهای قدرت در سازمان‌ها.

****************************** *******

فیلم سینمایی «افسانه دریای شمال» به کارگردانی نیک لاین، جمعه ۱۰ آذرماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: ماریا برای برگزاری مراسم آتش‌بازی و جشن افتتاحیه وارد یک سکوی نفتی در دل دریای شمال می‌شود. ماموران سکو به او خبر می‌دهند که میزان تراکم گاز در اطراف سکو بسیار زیاد است و آنها نمی‌توانند مراسم آتش بازی به راه بیندازند. ماریا موضوع را با روسای خود در آلمان مطرح می‌کند و آنها تاکید دارند که مراسم باید با شکوه و جلال زیادی برگزار شود و از ماریا می‌خواهند تا راهی برای این موضوع بیابد. ماریا برای یافتن راه حل در سکو مستقر شده و شاهد عملیات‌های مشکوکی در آنجا می‌شود. او پی می‌برد که چند سازمان دولتی با همکاری شرکت‌های آلمانی که همه از سرمایه‌گذاران سکوی نفتی هستند در اعماق دریا به صورت غیرقانونی گاز متان ذخیره‌سازی می‌کنند....

در این فیلم، هانس جینیک، بتینا زیمرمن و ژزفین پریب هنرنمایی کرده‌اند.

****************************** *******

شبکه دو سیما

فیلم سینمایی «فقط بیست» به کارگردانی مسعود کرامتی، پنج‌شنبه ۹ آذرماه ساعت ‌۸ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در این فیلم خواهیم دید: خانواده ای شامل پدر و مادر و یک پسر به نام رحیم و یک دختر است. پدر ادعای آن را دارد که اجدادش ریاضی دان بوده است و حال بچه ها نیز باید ریاضی دان بشوند و در این راه از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کند تا ریاضی رحیم خوب شود، بلاخره رحیم یک عینک پیدا می کند، و با گذاشتن این عینک بر چشمانش دگرگون شده و شبیه انیشتن شده موهایش سفید و صدایش تغییر می کند، آزمایشات مختلف بر روی آن انجام می شود و اعلام می شود که سلول های آن هفتاد ساله شده است، پس از مدتی پدر و مادر متوجه می شوند که به خاطر عینک بوده است و ...

محمد جواد جعفرپور، شبنم مقدمی، حمید رضا دلاوری، شهرام قاعدی و مسعود کرامتی در فیلم سینمایی «فقط بیست» ایفای نقش کرده اند.

****************************** *******

فیلم سینمایی «خانم پاتر» به کارگردانی کریس نونان، پنج‌شنبه ۹ آذرماه ساعت۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

خلاصه داستان فیلم از این قرار است که: بئاتریکس پاتر زن جوان و خوش ذوقی است که به نوشتن داستان‌های مصور برای کودکان علاقه‌ی زیادی دارد و بیشتر اوقات فراغت خود را به طراحی شخصیت‌های کارتونی برای داستان‌هایش می‌گذراند. وی به نوعی غرق در دنیای داستان‌هایش است و با شخصیت‌های این داستان‌ها به گفتگو می‌پردازد. نورمن مردی است که به کار انتشار کتاب اشتغال دارد و با دیدن طرح‌ها و داستان‌های بئاتریکس، تصمیم می‌گیرد در چاپ آنها به او کمک کند....

رنه زلوگر، اوان مک گرگور و امیلی واتسون در این فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

****************************** *******

فیلم سینمایی «تاکسی های قرمز» به کارگردانی مانوئل پرادال، جمعه ۱۰ آذرماه ساعت ‌۸ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

داستان این فیلم درباره پسر بچه ایی به نام بونواسیفر است که توانایی و قدرت خاصی دارد. خانم آدولفین سرپرستی بونوا را به عهده دارد. بونوا و دوسیفلار که یک راننده تاکسی است با هم دوست هستند. مرد شروری به نام پوآلونه به تازگی به شهر آنها آمده و شرکت تاکسی رانی جدید با تاکسی های قرمز را راه آندازی کرده. او قصد دارد با نقشه ایی تمام شهر قارت کند. بونوا تلاش می کند و در انتها آنها را دستگیر می کند و شهر را نجات می دهد.

****************************** *******

فیلم سینمایی «بازی کلمات»، جمعه ۱۰ آذرماه ساعت ‌۱۷:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

گای تریلبی، مردی ۴۰ ساله است که با استفاده از نقص قوانین مسابقات سراسری هجی کلمات، در آن شرکت می کند در حالی که این مسابقات مخصوص کودکان و نوجوانان است. حضور او باعث اعتراض والدین و مسئولین برگزاری می شود، اما او تا مرحله فینال مسابقات ادامه می دهد. در انتها مشخص می شود پدر گای که مدیر برگزاری مسابقات است در نوزادای، او و مادرش را رها کرده و تریلبی از این طریق تصمیم داشته به او اعتراض کند.

****************************** *******

فیلم تلویزیونی «زندگی در درست تعمیر» به کارگردانی سید محسن میرحسینی، جمعه ۱۰ آذرماه ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی غلامحسین لطیفی، سعید پیردوست، خواهیم دید: ناصر مهندس جوانی است که روز قبل از عروسی‌اش ناپدید شده و هم‌زمان خبر دستگیری خلافکاری به‌نام ناصر سامورایی در محله می‌پیچد. خانواده عروس و داماد که از پیدا شدن ناصر ناامید شده‌اند حدس می‌زنند که ناصر همان خلافکار بازداشت شده باشد....

*************************************

شبکه سه سیما

فیلم تلویزیونی «جاده» به کارگردانی مجید اسماعیلی پارسا، پنج‌شنبه ۹ آذرماه ساعت ۱۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

تله‌فیلم «جاده»، با نقش‌آفرینی یوسف صفری بختیاری و امیرمحمد عبدی روایت‌گر مشکلات و قصه دو جوان سرخورده و مستاصل است که در یک تصمیم احساسی و آنی، خودرویی را سرقت می‌کنند تا با پول فروش آن بتوانند از کشور فرار کنند. یکی پایبند به مسائل فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و روحیه لطیفی دارد و دیگری برعکس به این گونه مسائل پایبند نیست. این دو جوان در مسیر جاده زندگی با یک سری اتفاقات و چالش‌هایی روبرو می‌شوند که در تصمیمات آنها تاثیر بسزایی دارد.

****************************** *******

فیلم سینمایی «ضارب» به کارگردانی پیر مورل، پنج‌شنبه ۹ آذرماه ساعت ۱۶ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی سی آن پن، آدریس البا و جاسمینه ترینکا خواهیم دید: گروهی تروریستی به سرکردگی کاکس، در مناطق جنگ‌زده و محروم کشور کنگو به‌ظاهر مشغول انجام فعالیت‌های بشردوستانه هستند. اما در واقع نقشه‌ی اصلی آنها ترور وزیر معادن و منابع طبیعی این کشور است. جیم ترنر یکی از تک تیراندازان حرفه‌ای در این گروه تروریستی است. او پس از تشکیل جلسه‌ای سری به‌عنوان ضارب برای انجام ترور انتخاب می‌شود....

****************************** *******

فیلم سینمایی «بادیگارد محبوب من» به کارگردانی سامو کام بوهانگ، پنج‌شنبه ۹ آذرماه ساعت ۲۴ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: دینگ یک پیرمرد چینی است که در شهری در شمال شرقی چین و هم‌مرز با روسیه زندگی می‌کند. او قبلا بیشتر از ۳۰ سال در نیروهای ویژه ارتش چین خدمت کرده و تجربیات زیادی دارد ولی دچار بیماری زوال عقل شده و بعضی چیزها را فراموش می‌کند.در همسایگی او دختری ۹ ساله به‌نام چری با پدرش زندگی می‌کند و چری و دینگ زمان زیادی را در روز در کنار هم می‌گذرانند و دوستان خوبی برای تنهایی هم هستند. پدر چری که به بازی قمار روی آورده برای اینکار از یک تبهکار محلی پول می‌گیرد و وقتی که توانایی بازپرداخت پول را ندارد تبهکار از او می‌خواهد که به شهری مرزی در روسیه رفته و یک کیف پر از جواهرات را از مافیای روس بدزدد...!

ژاکین چان و کین کین لی  بازیگران این فیلم هستند.

****************************** *******

فیلم تلویزیونی «بازگشت» به کارگردانی حسن هدایت، جمعه ۱۰ آذرماه ساعت ۱۰ به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: پس از به توپ بستن مجلس در دوران محمدعلی شاه قاجار، نامدار جوان بازرگان پسر مرحوم حاج عزیز بزاز به زادگاهش بروجرد بازمی‌گردد تا شغل پدر را ادامه دهد. وی به سراغ بدهکاران پدر می‌رود ولی در جمع‌آوری طلب‌ها دچار مشکل می‌شود. امیر افخم حاکم بروجرد که با زندانی کردن سید جمال واعظ مشروطه‌خواه از طرف مردم تحت فشار می‌باشد، با درخواست تهران مبنی بر پرداخت پیش از موعد خراج سالیانه مواجه می‌گردد. او به دنبال شخصی جهت تأمین خراج شهر می‌باشد ... .

در این فیلم، مجید سعیدی، میرطاهر مظلومی و محمد ساربان نقش‌آفرینی کرده‌اند.

****************************** *******

فیلم سینمایی «ادی عقاب آسمان‌ها» به کارگردانی دکستور فلیچر، جمعه ۱۰ آذرماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی تارون اگرتون، هاق جک من و تام کستلو خواهید دید: ادی پسر خردسالی است که علیرغم مشکلی در مفصل زانو، رویای قهرمانی در المپیک را در سر می‌پرورد. او که کودکی بسیار بازیگوش است سعی می‌کند تا به تمرین ورزش‌های المپیکی مثل دو و میدانی بپردازد ولی هر بار مشکلی برای خانواده پیش می‌آورد.

بعد از اتمام دبیرستان، ادی درمی‌یابد که علاقه‌ی او به ورزش‌های زمستانی بسیار زیاد است و برای همین به تیم اسکی انگلستان می‌پیوندد ولی رییس فدراسیون ورزش‌های زمستانی او را فاقد شرایط لازم برای عضویت در تیم می‌بیند و او را از لیست ورزشکاران المپیک خارج می‌کند....

****************************** *******

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی «در جستجوی ریچارد» به کارگردانی آل پاچینو، پنج‌شنبه ۹ آذرماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

داستان «در جستجوی ریچارد»، درباره آل پاچینو است که تصمیم می‌گیرد نمایشنامه ریچارد سوم شکسپیر را به تصویر بکشد. او پس از انتخاب بازیگران میان مردم می‌رود و از آنان درباره شکسپیر می‌پرسد. تمرینات و جلسات بحث و گفتگو درباره شخصیت‌ها همچنان ادامه دارد، اما در این میان تهیه‌کنندگان از این روال کار به تنگ می‌آیند.

****************************** *******

فیلم سینمایی «بچه‌های لازاروس» به کارگردانی گراهام تیکسون، جمعه ۱۰ آذرماه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

در این فیلم با بازی اندی گارسیا و فرانسیس رکانور یک پزشک زن را خواهیم دید که سعی می‌کند دختر بچه‌ای را از کما بیرون آورد.

****************************** *******

شبکه پنج سیما

فیلم سینمایی «تعقیب و گریز» به کارگردانی رنی هارلین، پنج‌شنبه ۹ آذرماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی چکی جان، جانی نویلی و بینگ بینگ فان آمده است: بنی چان که دوستش یانگ را در یک تعقیب و گریز با خلافکار بزرگ چینی ویکتور ونگ از دست داده و قول داده که از دختر او سامانتا نگهداری نماید پس از اینکه به پلیس می گوید که ویکتور ونگ خلافکار است از کار تعلیق می شود . او مردی به نام کانر واتس را از دست یک گروه خلافکار دیگر که قصد کشتن او را دارند نجات می دهد کانر واتس شاهد یک قتل بوده است و برای همین خلافکاران قصد کشتنش را دارند و بنی چان از او می خواهد که علیه خلافکاران در دادگاه شهادت دهد و ...

****************************** *******

انیمیشن سینمایی «هواپیماها مامور نجات و آتش‌نشانی» به کارگردانی بابز گاناوی، جمعه ۱۰ آذرماه ساعت ۸ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در این انیمیشن خواهید دید: داستی که بعد از مسابقات دچار نقص فنی شده و چرخ دنده‌اش خرد شده و نباید سرعت بگیرد به دوستانش می‌سپارد که برایش چرخ دنده پیدا کنند ولی چون تولید این هواپیماهای سمپاش متوقف شده این چرخ دنده‌ها پیدا نمی‌شوند. داستی وقتی می‌بیند که دوست پیرش میدی که آتشنشان است نتوانسته آتش را خاموش کند و می‌خواهد از کارش کناره بگیرد تصمیم می‌گیرد که به او کمک کند....

****************************** *******

فیلم سینمایی «رمز گمشده» به کارگردانی جاز بوون، جمعه ۱۰ آذرماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی نیک چانگ، لوییس کو و فرانچیس چان یونگ خواهیم دید: سر بازرس کیو مامور پلیس است و به دنبال یک باند بزرگ مواد مخدر است. ارتباط آنها با ماموران نفوذی پلیس در این باند مخوف قطع شده و کسی از هویت افراد نفوذی خبر ندارد. تا اینکه بالاخره پیامی به صورت رمز به آنها می رسد. رمز برای آنها ناشناخته است اما بالاخره می توانند این رمز را شناسایی کنند و با مامور خود ارتباط برقرار کنند و با او قرار می گذارند اما در همین حین به آنها حمله می شود. پس از بررسی های بیشتر آنها متوجه می شوند که با فرد اشتباهی ارتباط برقرار کرده اند و مامور نفوذی فرد دیگری به نام لام است که ...

****************************** *******

فیلم سینمایی «مثلث برمودا» به کارگردانی کرگ آر. باکسلی، جمعه ۱۰ آذرماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در خلاصه داستان با بازی اریک استالتز، کاترین بل و لو دیاموند فیلیپ آمده است: چهار دانشمند برای تحقیق در یک زیر دریایی اجاره ای به سر می برند که به یک باره توسط گروهی به سرقت برده می شود و پس از بازپرسی جهت آگاهی از اهدافشان آنها را آزاد می کنند. بعد از آزادی، اتفاقات عجیبی برای هر کدام از آنها پیش می آید که ذهن هر کدام از آنها را شدیداً درگیر می کند. آنها تصمیم می گیرند تا مشکلات پیش آمده را بررسی و علت آن را بیابند. مرکزی که در زیر دریایی اطلس قرار دارد توجه آنها را به خود جلب می کند، زیرا زیر دریایی آمریکایی را پوشش می دهد . نیروی دریایی آمریکا می خواهد این چهار دانشمند را به نوعی نابود کند ولی موفق به این کار نمی شود ...

****************************** *******

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «مارپله» به کارگردانی حسین حیدری، پنج‌شنبه ۹ آذرماه ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه شما پخش خواهد شد.

داستان فیلم از این قرار است که: مهرداد جوانی است که مدتهاست قصد دارد ازدواج کند اما با مشکلات فراوانی مواجه است. دوست او بهادر هم مجرد است آنها از خانواده‌هایشان رنجیده خاطر می‌شوند و تصمیم می‌گیرند خانه‌ای مجردی اجاره کنند. به هر بنگاهی مراجعه می‌کنند به آنها خانه مجردی اجاره نمی‌دهند. آنها به‌ناچار در بنگاهی اظهار می‌کنند که بهادر متاهل بوده و خانه را برای او می‌خواهند...

در این فیلم تلویزیونی مهرداد بنکداری، سروش پیمبری و سیروس بری هنرنمایی کرده‌اند.

****************************** *******

فیلم تلویزیونی «مینور» به کارگردانی مهدی رمضانی، جمعه ۱۰ آذرماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان آمده است: نیما دل در گرو رها (دختر عمه‌اش) دارد، اما رها موافق ازدواج با نیما نیست. اصرار زیاد والدین رها باعث می‌شود که با نیما به آزمایش خون قبل از ازدواج بروند. جواب آزمایش نشان می دهد که هر دو تالاسمی مینور دارند و نباید با هم ازدواج کنند. نیما بسیار ناراحت می‌شود اما در دلش هنوز اصرار دارد با رها ازدواج کند. رها با فروشنده کتابفروشی که از آنجا کتاب می‌خرید، نامزد می‌کند. حامد که به مغازه پدر نیما می‌رود تا با نیما و پدرش صحبت کند که دست از سر او و نامزدش بردارد، با نیما درگیر می‌شود. پدر نیما که قصد جدا کردن آنها را دارد ناخواسته توسط نیما کشته می‌شود، اما نیما و شاگرد مغازه قتل را گردن حامد می‌اندازند....

در این فیلم تلویزیونی مهدی کیانی، رویا فضلی و محمدمهدی فتاحی بازی کرده‌اند.

****************************** *******

شبکه کودک

انیمیشن سینمایی «ریو ۱» به کارگردانی کارلوس سالدان‌ها، پنج‌شنبه، ۸ آذرماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

در این انیمیشن خواهیم دید: یک طوطی اهلی به‌نام بلو از یک شهر کوچک، پرنده‌ای مستقل به‌نام جول را ملاقات می‌کند. بلو همراه این پرنده رویاهایش، به دنبال ماجراجویی‌های جدیدی می‌رود....

****************************** *******

انیمیشن سینمایی «ریو ۲» به کارگردانی کارلوس سالدان‌ها، جمعه، ۹ آذرماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

در این انیمیشن خواهیم دید: جوول و سه فرزندشان از ریو دو ژانیرو به جنگل‌های استوایی و حیات وحش آمازون می‌روند. همزمان که بلو تلاش می‌کند خود را با این محیط جدید وفق دهد، خود را تحت تعقیب نایجل می‌یابد، که می‌خواهد انتقام اتفاقات گذشته را بگیرد....

****************************** *******

شبکه امید

فیلم سینمایی «باران» به کارگردانی مجید مجیدی، جمعه ۱۰ آذرماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم با هنرنمایی رضا ناجی و حسین عابدینی خواهیم دید: کارگران ایرانی و افغانی در یک ساختمان در حال ساخت، به‌سختی و شبانه‌روز مشغول به کار هستند. لطیف پسر جوان روستایی مسئول خدمات کارگران بوده و به همین خاطر از کار سخت معاف است، تا اینکه یکی از کارگران افغان مجروح شده و به‌جای خود پسرش «رحمت» را جایگزین می‌کند. رحمت بسیار ضعیف بوده و توان حمل کیسه‌های سنگین را ندارد. وقتی مسئول کارگران وضعیت او را می‌بیند و همین‌طور عده‌ای از ناتوانی رحمت شکایت می‌کنند او تصمیم می‌گیرد لطیف را که کار ساده‌تری دارد جایگزین رحمت کند. همین مسئله باعث می‌شود دشمنی کودکانه‌ای در دل لطیف نسبت به رحمت به‌وجود آید...

****************************** *******

شبکه افق

فیلم سینمایی «تاریخ مجهول آمریکا» به کارگردانی تونی کی، جمعه ۱۰ آذرماه ساعت ۱۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

در این فیلم با هنرنمایی ادوارد نورتون و بورلی دی آنجلو خواهید دید: درک وینیارد، پس از گذراندن ۳ سال زندان به جرم قتل ۲ اراذل و اوباش که قصد دزدی از ماشین او را داشتند آزاد می‌شود. پیش از زندانی شدن درک او رهبر یک باند خرابکار نژادپرست بود که به عقیده آنها سفید پوست‌ها برتر از نژاد سیاهان و آسیایی‌ها و غیره در آمریکا بوده و غیر از سفیدها هیچ‌کس حق زندگی در آمریکا را ندارد. درک که پس از طی دوران محکومیتش اصلاح شده و اعمال گذشته خود را کنار گذاشته است متوجه می‌شود که برادرش دنی که در طول خلافکاری او تحت تاثیر اعمال درک قرار گرفته بود جذب باندهای نژادپرستی شده است ... .

****************************** *******

فیلم تلویزیونی «خانه‌ای کنار ابرها» به کارگردانی سیدجلال دهقانی اشکذری، جمعه ۱۰ آذرماه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

داستان فیلم در دهه ۶۰ می‌گذرد، جایی که دو دوست با لباس جبهه برای کلاهبرداری به خانه رزمندگان مراجعه می‌کنند، که اتفاقات جالبی برایشان رقم می‌خورد...

در این فیلم هدایت هاشمی، نگار عابدی و حامد کمیلی ایفای نقش کرده‌اند.

****************************** *******

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «پای پیاده»، «عزت‌دار» و «اره ماهی» پنج‌شنبه ۹ آذرماه ساعت ۱۳، ۱۷، ۲۱ از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

****************************** *******

فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی «مرد عوضی»، «تراست»، «زنده باد» و «زندگی روی خط» جمعه ۱۰ آذرماه ساعت ۱۳، ۱۵ ، ۱۷ و ۲۱  از شبکه نمایش پخش می‌شود.

ایسنا
برچسب ها: تلویزیون ، آخرهفته
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار