راهکارهایی برای آزار دادن فالوئرهای خود در اینستاگرام
کد خبر: ۹۳۱۲۹
تاریخ انتشار: 2017 November 30    -    ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
حتما می دانید که هشتگ برای صفحاتی مناسب است که بازید از آن ها برای عموم آزاد است. با این کار، می توان فالوئرهای بیشتری بر اساس هشتگ پیدا کرد. اما افزودن هشتگ های فراوان و گاه بی ارتباط با موضوع نه تنها موجب جلب نظر مخاطبان بیشتر نمی شود، بلکه برای مخاطبین کنونی شما هم آزاردهنده به‌نظر خواهند رسید.
 راهکارهایی برای آزار دادن فالوئرهای خود در اینستاگرام
 
راهکارهایی برای آزار دادن فالوئرهای خود در اینستاگرام  به گزارش «تابناک باتو»؛ استفاده از شبکه های اجتماعی همانند اینستاگرام،آداب ویژه خود را دارد. اگر می خواهید یک اینستاگرامر خوب و محبوب باشید، باید از یکسری فعالیت ها که موجب آزار مخاطبان می شوند، پرهیز کنید. برای آشنایی با این موارد در ادامه همراهمان باشید.

دروغ اینستایی

برخی از ما هر از گاهی تصاویری را در صفحه اینستاگرام خود منتشر می کنیم که تا حدی اغراق شده است. به طور مثال، عکس یک اتفاق شاد و هیجان‌انگیز را با کمی رنگ و لعاب بیشتر ویرایش کرده و با دوستان خود به اشتراک می گذاریم تا مطمئن شویم که حس و حال خوب ما در آن تصویر کامل نمایان است.

اما اگر جزو کسانی هستید که عادت دارند همیشه یک برش غیر واقعی از سبک زندگی خود را در این شبکه اجتماعی همرسانی کنند، باید بدانید که به مرور زمان دستتان رو خواهد شد و کمتر از قبل مورد توجه مخاطبان قرار خواهید گرفت.

همچنین، هنگامی که یک عکس را خیلی غیرواقعی تر از آن چه هست پست می کنید، مطمئنا باشید کاربران، جعلی بودن آن را تشخیص می دهند و در نتیجه با چنین کارهای بی ارزشی فقط به اعتبار خود لطمه می زنید.

انتشار بیش از حد سلفی های تکی و گروهی
راهکارهایی برای آزار دادن فالوئرهای خود در اینستاگرام 

اگر کاربر اینستاگرام باشید، حتما شما هم دوستانی را فالو می کنید که مدام از صورت و تیپ و لباس خود سلفی گرفته و در صفحه شان پست می کنند. بدون شک دیدن این حجم از سلفی از یک نفر چندان قابل تحمل نیست. چه بسا، بسیاری از ما اگر بحث دوستی ها و آشنایی ها وجود نداشت، این صفحات را آنفالو کرده و از دیدن چهره آن فرد بخصوص در رنگ ها و جاهای مختلف نجات پیدا می کردیم. اما اخلاق چنین اجازه ای را نمی دهد.

به همین خاطر، توصیه می کنیم اگر جزو کسانی هستید که نوعی خودشیفتگی در وجودتان هست و تصور می کنید، عکس های یک شکل از سر و صورت شما با لباس های مختلف می تواند جذاب باشد، کمی در این طرزتفکرتان تجدیدنظر کرده و از تعداد عکس های سلفی تکی و گروهی که در اینستاگرام پست می کنید، بکاهید تا دیگران کمی آسایش پیدا کنند.

انتشار روزانه عکس غذاهایی که میل می کنید
راهکارهایی برای آزار دادن فالوئرهای خود در اینستاگرام 

اینکه که هر چند وقت یکبار از غذایی خوش رنگ و لعاب و ویژه عکس گرفته و با دوستان خود به اشتراک بگذارید، هیچ ایرادی ندارد. اما اینکه از هر وعده غذایی خود عکس گرفته و آن را پست کنید، نه تنها جالب و جذاب نیست، بلکه کاملا آزاردهنده است و کاری بیهوده بشمار می رود.

این را در نظر داشته باشید که همه غذاهایی که شما میل می کنید، بدون شک زیبا و خوش رنگ و لعاب و دیدنی نیستند. پس از انتشار همیشگی غذاها و نوشیدنی های خود پرهیز کنید.

نوشتن هشتگ های زیاد

حتما می دانید که هشتگ برای صفحاتی مناسب است که بازید از آن ها برای عموم آزاد است. با این کار، می توان فالوئرهای بیشتری بر اساس هشتگ پیدا کرد. اما افزودن هشتگ های فراوان و گاه بی ارتباط با موضوع نه تنها موجب جلب نظر مخاطبان بیشتر نمی شود، بلکه برای مخاطبین کنونی شما هم آزاردهنده به‌نظر خواهند رسید.

این را به یاد داشته باشید که محدودیت بخش کپشن عکس ها بی جهت نبوده است!

دستکاری عکس های چهره تا حدی که شناخته نشوید!

نرم‌افزارهای متعددی برای ویرایش عکس های پرتره وجود دارد که موجب صاف شدن پوست، بلندی مژه ها، درشتی چشم‌ها، خوش فرمی دهان و سفیدی دندان ها می شوند. حتی برخی از دوربین های موبایل های هوشمند، به صورت پیش‌فرض فیلتر زیبایی دارند. اما این امکانات به این مفهوم نیستند که شما به حد خودکشی از آن ها استفاده کنید و به‌گونه ای صورت و چهره خود را تغییر دهید که دیگر قابل شناسایی نباشید.

این امکانات برای استفاده های جزئی و کمک به جذابیت بیشتر عکس در نظر گرفته شده اند و سوءاستفاده از آن ها نه تنها به جلب توجه کاربران بیشتر نمی انجامد، بلکه موجب می شود کسانی که از واقعیت امر آگاه هستند هرگز از صفحه سراسر جعلی شما دیدن نکنند.

استفاده بیش از حد از فیلترها

فیلترهای ویرایشی برای تغییر رنگ و نور تصاویر است تا عکس دلخواه خود را به‌گونه‌ای ادیت کنید که منظور اصلی شما را به بیننده القا کند. اصلا همین فیلترهای اینستاگرام بود که برای اولین بار ما را به سمت این اپلیکیشن سوق داد. اما از آن جا که هرگونه استفاده افراطی از هر امکاناتی پسندیده نیست، شک نداشته باشید که وقتی رنگ و نور و بافت عکس هایتان را به طور غیرطبیعی تغییر می دهید، در واقع از ارزش و زیبایی عکس خود می خواهید.

اسپم کردن

در اینستاگرام بیشتر از ۵ عکس در روز متتشر کردن به منزله آزار دیگران بشمار می رود. اگر مثلا عکس های مسافرتی که رفته اید یا جشن تولدی که در شب گذشته در آن حضور داشته اید، برایتان خیلی جذاب بوده، قرار نیست که همه آن ها را در اینستاگرام با بقیه به اشتراک بگذارید. چند عدد از بهترین هایشان را برگزیده و به صورت آلبوم پست کنید. یا اگر خیلی تمایل دارید همه عکس هایتان دیده شوند، در فیس بوک آلبوم مخصوص برایشان بسازید و با دیگران همرسانی کنید.

اما از پست ۱۰ تا ۲۰ عکس در روز در اینستاگرام پرهیز کنید تا موجب آزار مخاطبان خود نشوید.
روزیاتو
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار