پلی برای رسیدن به موفقیت بیشتر با این فیلم های تماشایی
کد خبر: ۹۳۱۲۴
تاریخ انتشار: 2017 December 01    -    ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
همه ی ما گاهی تجربه ی دیدن یک فیلم تماشایی را در سینما داشته ایم و پس از دیدن فیلم، احساس کرده ایم شخص دیگری شده ایم. یک فیلم تماشایی، این پتانسیل را دارد که به ما انگیزه بدهد و بر روی تصمیماتی که میگیریم نیز تاثیر گذار باشد.
پلی برای رسیدن به موفقیت بیشتر با این فیلم های تماشایی
همه ی ما گاهی  تجربه ی دیدن یک فیلم تماشایی را در سینما داشته ایم و پس از دیدن فیلم، احساس کرده ایم شخص دیگری شده ایم. یک فیلم تماشایی، این پتانسیل را دارد که به ما انگیزه بدهد و بر روی تصمیماتی که میگیریم نیز تاثیر گذار باشد.
با فیلمهایی از "وودی آلن”، "جیمز کمرون” و "تارانتینو” آشنا هستیم. سه نویسنده و کارگردان بزرگ که میدانند  فیلم تماشایی چیست و چگونه عواطف مخاطب را برانگیزانند. گاهی یک فیلم تماشایی، پلی به سوی موفقیت ما می شود. ده فیلمی که چنین پلی می توانند بزنند عبارتند از:

شماره یک : فیلم تماشایی ” فایت کلاب”Fight Club
 
پلی برای رسیدن به موفقیت بیشتر با این فیلم های تماشایی 

یکی از دیالوگ های این فیلم اینچنین است:” تو شغلت نیستی. تو حساب بانکی ت نیستی. تو کارت شناسایی ت نیستی. تو لباس نظامی ت نیستی.”

فیلم  تماشایی "فایت کلاب”، فراتر از چند درس موفقیت است. یکی از مفاهیمی که در این فیلم گفته می شود رها شدن ذهن از مصرف گرایی است. این فیلم در مورد رهایی از قید و بند های زندگی مدرن است که شما را زندانی و سست بار می آورد. این فیلم میگوید مشتاق خطر کردن باشید و به استقبال درد بروید.

فیلم "فایت کلاب” یکی از آن فیلمهایی ست که می توان چندین بار آن را دید و هر بار نکات ارزشمندی از آن بیرون کشید.
 

شماره دو :  مستند "پمپاژ آهن”  Pumping Iron
 
 پلی برای رسیدن به موفقیت بیشتر با این فیلم های تماشایی

دیالوگ این فیلم در جایی چنین است: رویای من قبلا در مورد آدمای خیلی قدرتمند بود. همیشه در مورد آدمهایی که می تونند تا صدها سال در اذهان بمونند تحت تاثیر قرار می گرفتم یا حتی مثل حضرت عیسی هزاران سال بعد به خاطر آورده بشن.

فیلم پمپاژ آهن صرفا یک فیلم در مورد بدنسازی نیست. این فیلم در مورد کسانی ست که دارای قدرت اعتماد به نفس می‌شوند و این ادعا را در عمل نشان می‌دهند.

در این فیلم مستند، آرلوند شوارتزینگر، طرز فکر، نگرش، و باورهای شخصی خودش را با ما به اشتراک می‌گذارد و بی شک وقتی آنرا تماشا کنید برایتان انگیزه بخش خواهد بود.
 
شماره سه : مستند راز The Secret
 
پلی برای رسیدن به موفقیت بیشتر با این فیلم های تماشایی 

یکی از گفتارهای این فیلم تماشایی مستند چنین بیانی دارد: به جای اینکه تمام فکر و ذهن خود را بر روی مشکلات متمرکز کنید، بر روی فراوانی ها، اعتماد، عشق، آرامش و تحصیلات متمرکز شوید.

مستند راز، فیلمی بر پایه ی قانون جذب است. این عنوان همچنین به صورت کتاب نیز در دسترس است. در حالیکه در مورد قانون جذب، بسیاری شک و تردید وجود دارد این فیلم تصویری بسیار مثبت از این نگرش را به تماشا میگذارد. هدف اولیه ی این فیلم این فیلم، کمک کردن به مردم است برای رسیدن به زندگی بهتر با تغییر دادن نگرش و دیدگاه ذهنی آنها.

تا کنون این فیلم برای کسانی که به دنبال انگیزه بخشی به زندگیشان هستند، مفید بوده.
 
شماره چهار : فیلم  تماشایی "شبکه اجتماعی” The Social Network
 
 پلی برای رسیدن به موفقیت بیشتر با این فیلم های تماشایی

دیالوگ :  کسی که صندلی زیبایی میسازه، به اونایی که قبلا صندلی ساختن، بدهکار نیست.

احتمالا همه ی ما با فیلم تماشایی شبکه‌ی اجتماعی آشنا هستیم و همچنین با موفقیت بنیانگزار فیسبوک  "مارک زاکربرگ”.  شبکه اجتماعی، فیلمی است انگیزه بخش برای هر کسی که احساس میکند لایق موفقیت است. در این فیلم همچنین برخی عواقب موفقیت در مورد مسائل حقوقی را نیز نشان می دهد.
 
شماره پنج : فیلم  تماشایی "مرد بله گو” Yes Man
 
پلی برای رسیدن به موفقیت بیشتر با این فیلم های تماشایی 

دیالوگ : ” کلمه ی بله میلیون ها بار گفته شده، میلیون ها بار دیگه هم گفته میشه، بعد کلمه ای که دومیلیون بار بایستی بگی به جاش اینه که…”

فیلم تماشایی مرد بله گو، فیلم جالب و سرگرم کننده است که هر کسی میتواند از آن خوشش بیاید. در فیلم، "جیم کری” در نقش "کارل آلن” بازی میکند. مردی که زندگی متوسطی دارد و یک عالمه کار انجام نشده دارد. او در یک سمینار شرکت میکند که به آنها آموزش داده می شود همیشه بگویند بله.   پس از آن زندگی کارل، به طور جالبی تغییر میکند. این فیلم شما را به فکر وامیدارد که بسیاری از فرصتها را شاید با گفتن نه از دست می‌دهیم.

شماره شش : فیلم تماشایی "نا محدود”  Limitless
 
پلی برای رسیدن به موفقیت بیشتر با این فیلم های تماشایی 

دیالوگ : من در حالت توهم نبود. همه چیز شفاف بود.  هم میدونستم باید چه کار کنم، هم اینکه چطور انجامش بدم.

در این فیلم، "برادلی کوپر” در نقش یک نویسنده ی تنبل به نام "اِدی مورا” بازی میکند. وقتی او که یک داروی جدیدی را مصرف میکند ناگهان زندگی اش دستخوش تغییر و تحول می‌شود. این دارو، نیروی فوق العاده ای در او به وجود می آورد که  البته جز تخیلات فیلم است، اما در واقع این فیلم می خواهد قدرت شخصی هر کسی را به او یادآوری کند و بگوید چطور میشد اگر هر کاری را در زندگی میتوانستید انجام دهید.

شماره هفت : فیلم "گرگ وال استریت” The Wolf of Wall Street
 
پلی برای رسیدن به موفقیت بیشتر با این فیلم های تماشایی 

دیالوگ : بذاریه چیزی بهت بگم، توی فقیر بودن شرافتی نیست. من قبلا هم فقیر بودم هم ثروتمند. من ثروت رو ترجیح میدم.

این فیلم بر اساس یک داستان وقعی از "جردن بیلفورت” ساخته شده، و نشان دهنده ی این است که با پول چه چیزهایی می‌شود خرید و چه کارهایی می‌شود کرد یا نمیشود. این فیلم با بازی "لئوناردو دی کاپریو”، ارزش گذاری مجدد زندگی را به شما یادآوری میکند و فکر شما را به سمت چیزهای بهتر و ارزشمندتر در زندگی سوق می دهد.

شماره هشت : فیلم  تماشایی "واژه ها”  The Words
 
پلی برای رسیدن به موفقیت بیشتر با این فیلم های تماشایی 

دیالوگ: یه وقتی میرسه که باید بین واقعیت و خیال، یکیشو انتخاب کنی. هر دوی اینا خیلی بهم نزدیکن، و قابل لمس هم نیستند.

در این فیلم، "برادلی کوپر” در نقش یک نویسنده ی بسیار سختکوش بازی میکند. این فیلم به ما میگوید گاهی موفقیت چقدر سخت و دردآور می‌تواند باشد و شما وادار می‌شود که در قبالش تسلیم شوید یا نقش یک نفر دیگر را بازی کنید. این فیلم تماشایی، شما را تشویق می کند که همیشه  در کارتان متعهد باشید و با همان مکاناتی که در دست دارید بهترین کار ممکن را انجام دهید.
 
شماره نه : فیلم "در جستجوی خوشبختی”  In Pursuit of Happiness
 
 پلی برای رسیدن به موفقیت بیشتر با این فیلم های تماشایی

دیالوگ : نذار کسی بهت بگه نمینونی کاری رو انجام بدی. افتاد؟ اگه رویایی داری باید ازش محافظت کنی.

فیلم تماشایی در جستجوی خوشبختی، فیلمی بسیار زیباست که اشک مخاطب را در می آورد. در این فیلم "ویل اسمیت” در نقش یک فروشنده به نام "کریس گاردنر” بازی می‌کند که در یک کشمکش بزرگ مالی، خانه اش را از دست می‌دهد. این فیلم به شما نشان میدهد که چرا هرگز نباید از خودتان مایوس شوید و چرا نباید اجازه دهید شرایط، رویای شما را از بین ببرد.

شماره ده : فیلم "ویل هانتیگ خوب”  Good Will Hunting
 
پلی برای رسیدن به موفقیت بیشتر با این فیلم های تماشایی 

دیالوگ : واقعا فکر میکنی چون یه کتاب از الیور تویست خوندم میتونم بهت بگم کی هستی یا چه حسی داری یا اولین مشکل زندگیت چی بوده؟ راستش اصلا واسم مهم نیست. تا وقتیکه خودت چیزی نگی منمنمیتونم بفهمم کی هستی….
فیلم "ویل هانتینگ ” یکی از فیلمهای ملموس شحصیت پرداز است که شامل بحث های بزرگی بین دو تا کاراکتر فیلم یعنی "ویل هانتینگ” با بازی "مت دامون”  و روانشناس او با بازی "رابین ویلیامز”، می باشد.
این فیلم برای کسانی انگیزه بخش است که دارای یک استعداد خوبی هستند اما خودشان را باور ندارند که می‌توانند موفق شوند.

مجله قرمز
 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار