باکس آفیس سینمای ایران:خالتور محبوب ترین فیلم تماشاگران
کد خبر: ۹۳۱۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 November 30    -    ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
با به روز شدن جدول فروش هفتگی فیلم‌های روی پرده در سایت سینماتیکت، مشخص شد که فیلم سینمایی «خالتور» در هفته گذشته نزدیک به یک میلیارد و 200 میلیون تومان فروش کرده تا باز هم برای سومین هفته پیاپی عنوان پرفروش ترین فیلم سینمای ایران به خود اختصاص دهد.
باکس آفیس سینمای ایران:خالتور محبوب ترین فیلم تماشاگران
با به روز شدن جدول فروش هفتگی فیلم‌های روی پرده در سایت سینماتیکت، مشخص شد که فیلم سینمایی «خالتور» در هفته گذشته نزدیک به یک میلیارد و 200 میلیون تومان فروش کرده تا باز هم برای سومین هفته پیاپی عنوان پرفروش ترین فیلم سینمای ایران به خود اختصاص دهد. نکته جالب دیگر فروش غیر قابل پیش بینی کمدی «ثبت با سند برابر است» در هفته گذشته است.
 
باکس آفیس سینمای ایران:خالتور محبوب ترین فیلم تماشاگران 
 
« خالتور» همچنان می‌فروشد. آخرین ساخته سینمایی آرش معیریان که تهیه کنندگی آن را حسین فرحبخش و عبدالله علیخانی برعهده دارند، با اینکه در سینماهای موسسه سینما شهر به نمایش در نمی‌آید، در هفته گذشته یک میلیارد و 195 میلیون تومان فروش کرد تا برای سومین هفته پیاپی، عنوان پرفروش ترین فیلم این روزهای سینمای ایران را با اختلاف به خود اختصاص دهد.

دومین فیلم پرفروش هفته گذشته «ثبت با سند برابر است» بهمن گودرزی است. این فیلم در هفته گذشته 561 میلیون تومان فروش کرد و دومین فیلم پرفروش هفته گذشته لقب گرفت. در این فیلم امین حیایی، نیوشا ضیغمی، مجید صالحی، فرزاد حسنی، سحر قریشی، الهام حمیدی و محمدرضا شریفی نیا به ایفای نقش می‌پردازند.

عنوان سومین فیلم پر فروش هفته گذشته به «قاتل اهلی» رسید. این فیلم که فروشش در آغاز اکران با شک و شبهه اعلام شد، در هفت روز گذشته توانست 564 میلیون تومان درآمد کسب کند. در این فیلم که همچنان با حواشی بسیاری روبرو است، پرویز پرستویی، امیر جدیدی، پگاه آهنگرانی، حمیدرضا آذرنگ، پرویز پور حسینی و پولاد کیمیایی به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم‌های «خفه‌گی» و «زرد» هم به ترتیب با فروش 267 و 126 میلیون تومانی خود توانستند رتبه‌های چهارم و پنجم جدول فروش این هفته را به خود اختصاص دهند.
 
سینما
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
1
2
مطالبتون خیلی آبکیه، فروش فیلم خالتور چقدر می تونه برای من دانشجو جذاب باشه، !!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار