تعرفه‌های جدید اینترنت ثابت مخابرات +جدول
کد خبر: ۹۳۱۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 November 30    -    ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
تعرفه‌های جدید غیرحجمی اینترنت ثابت از دهم آذرماه اجرایی می‌شود و در این راستا، شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت تعرفه‌های رقابتی خود را اعلام‌کرده‌اند.

محمدرضا بیدخام -سخنگوی شرکت مخابرات ایران- با اشاره به اعمال تعرفه‌های جدید اینترنت پرسرعت غیرحجمی این شرکت بر اساس اصول سرعت‌محوری، کاهش هزینه مشتریان، تفکیک ترافیک داخلی و بین‌الملل و رعایت مصرف منصفانه گفت: تعرفه‌های جدید در حوزه دسترسی ارتباطات ثابت در راستای اجرای مصوبه 266 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و در جهت بهبود کیفیت خدمات عرضه شده است.

تعرفه‌های جدید اینترنت ثابت مخابرات

وی با بیان اینکه این تعرفه‌ها با توجه به نیاز مشتریان طراحی و با بررسی‌های کارشناسی تدوین شده که متعاقبا اجرایی خواهد شد، افزود: تعرفه‌ی سرویس‌های غیرحجمی بر اساس یک سقف مصرف منصفانه (Fair usage policy) مشخص شده که تعیین این سقف حجم برای کاربر به منظور ایجاد رقابت بیشتر و به نفع کاربران به اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی سپرده شده است.

ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
2
0
کجاش ارزان شده؟ این فروش اجباری حجم و خون ملت را توی شیشه کردن است! مصرف معمول یک کاربر بین 5 الی حداکثر ده گیگ در ماه است و الان حداکثر سالی 220 هزار تومان قیمت اینترنت 2 مگابایت در می آید. در حالیکه اینجا برای 2 مگ اجبارا باید پول 36 گیگابایت را پرداخت کنی و هیچ کس هم این حجم را مصرف نمی کند! این دزدی علنی در روز روشن است!!!
اگر واقعا می خواهند ارزان کنند پروتکلهای با حجم کمتر هم ارایه کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار