قیمت فروش مسکن در تهران چقدر است؟ +جدول
کد خبر: ۹۲۹۹۴
تاریخ انتشار: 2017 November 29    -    ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
بر اساس آمار بانک مرکزی بیشترین قیمت فروش مسکن مربوط به منطقه یک پایتخت است. در این منطقه متوسط قیمت هر مترمربع زیربنای واحد مسکونی ۱۰ میلیون و ۲۷۲ هزار تومان است. متوسط قیمت فروش مسکن (هرمترمربع) در منطقه ۳ بالغ بر ۸ میلیون و ۴۸۹ هزار تومان است و این نرخ برای منطقه دو ۷ میلیون و ۲۳۵ هزار تومان اعلام شده است.

در مناطق ۴، ۵ و ۶ به ترتیب قیمت فروش هر مترمربع واحد مسکونی به ترتیب ۵ میلیون و ۷۸ هزار تومان، ۵ میلیون و ۶۴۷ هزار تومان و ۶ میلیون و ۵۰۵ هزار تومان است.

قیمت فروش هر مترمربع زیربنای واحد مسکونی در مناطق ۷ و ۸ به ترتیب ۴.۵ و ۴.۶ میلیون تومان است. متوسط قیمت فروش در مناطق ۹، ۱۰، ۱۱، و ۱۲ حدود ۳.۲ میلیون تومان است؛ در این مناطق به ترتیب قیمت فروش هر مترمربع واحد مسکونی ۳.۱ میلیون تومان، ۳.۱، ۳.۵ و ۳.۲ میلیون تومان اعلام شده است.

در مناطق ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶ و ۱۷ نیز قیمت فروش هر مترمربع مسکن به ترتیب چهار میلیون و ۳۲۲ هزار تومان، ۳ میلیون و ۶۹۴ هزار تومان، ۲ میلیون و ۸۶۸ هزار تومان، ۲ میلیون و ۶۷۷ هزار تومان و ۲ میلیون و ۵۳۴ هزار تومان است.

در منطقه ۱۹ نرخ متوسط فروش هر مترمربع زیربنای واحد مسکونی ۲ میلیون و ۷۵۷ هزار تومان است. نرخ فروش مسکن در منطقه ۲۰ به ازای هر مترمربع در جدیدترین آمار بانک مرکزی ۲ میلیون و ۶۴۷ هزار و در منطقه ۲۱ و ۲۲ به ترتیب ۳ میلیون و ۳۹۶ و ۴ میلیون و ۴۱۷ هزار تومان اعلام شده است. منطقه ۱۸ نیز با متوسط قیمت فروش هر مترمربع ۲ میلیون و ۳۶۹ هزار تومان کمترین نرخ در بین مناطقه ۲۲ گانه پایتخت در آبان‌ماه سال جاری را داشته است.
 



تسنیم قیمت فروش مسکن در تهران چقدر است؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار