حوصله‌تان در این فرودگاه‌ها سر نمی‌رود+عکس
کد خبر: ۹۲۹۶۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 November 29    -    ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
فرودگاه های بزرگ جهان امروز دیگر فقط سلول هایی پر از آدم نیستند. این فرودگاه ها جایی برای رقص و آواز به همراه بهترین رستوران ها، کتابخانه ها، کلوب ها و سالن های اسپا هستند.
 
اگر پرواز شما کنسل شود یا هواپیمای شما تأخیر پیدا کند، این ها فرودگاه هایی هستند که از گیر کردن در آن ها استقبال هم خواهید کرد!

1. فرودگاه مونیخ، آلمان

مونیخ یکی از بهترین ترمینال های VIP جهان را دارد، ولی شما لازم نیست حتماً یک مسافر کلاس درجه یک باشید تا عاشق این فرودگاه شوید. تنوع و گستردگی رستوران ها و کافه های فرودگاه باورنکردنی است. این فرودگاه همچنین برای رویدادهای خاص هم تدارکات ویژه ای می چیند؛ در سال های اخیر، جشن های کریسمس در فرودگاه مونیخ شامل دو میدان یخی و 450 درخت واقعی کریسمس بوده است. Surf & Style، بزرگترین فضای موج سواری آبی درون یک فرودگاه، تابستان گذشته افتتاح شد.

10 فرودگاهی که توقف بین راه در آن ها بسیار لذتبخش است
 


2. فرودگاه بین المللی هنگ کنگ

مکان های شگفت انگیز بسیاری برای غذا خوردن در هنگ کنگ وجود دارد، ولی برخی از بهترین رستوران های آن را درست داخل فرودگاه می توان یافت. انواع غذا از هر گوشه از جهان در آنجا وجود دارد. همچنین امکانات فوق العاده ای مثل سینمای آی مکس و اتاق خواب نیز در آنجا یافت می شود. زمان جابجایی در این فرودگاه بسیار کوتاه است، به طوری که فقط 24 دقیقه زمان می برد تا از فرودگاه به مرکز هنگ کنگ برسید.

10 فرودگاهی که توقف بین راه در آن ها بسیار لذتبخش است
 


3. فرودگاه بین المللی دوبی

کافی است وارد فرودگاه دوبی شوید تا آن را با هتلی پنج ستاره اشتباه بگیرید: مسیرهایی از درخت های نخل، دکورهای درخشان نقره و دستگاه های مه ساز برای خنک نگه داشتن مسافران وجود دارد. اگر مسافرت برایتان استرس زا بوده، از باغ Zen Garden فرودگاه دیدن کنید. اصلاً نگران ازدحام جمعیت نباشید. فرودگاه به اندازه کافی بزرگ است، و پایانه سه آن بزرگترین مساحت هر ساختمانی در جهان را دارد. جای تعجب نیست که فرصت های زیادی در آنجا وجود دارد که شاید شما باقیمانده پول سفرتان را همانجا خرج کنید. فرودگاه دوبی تنها فرودگاهی در جهان است که دارای فروشگاه شمش طلا است.

10 فرودگاهی که توقف بین راه در آن ها بسیار لذتبخش است
 


4. فرودگاه فرانکفورت، آلمان

فرودگاه فرانکفورت یکی از شلوغ ترین فرودگاه ها در جهان است که حدود 60 میلیون مسافر در سال در آن رفت و آمد می کنند. قسمت City Mall فرودگاه تمام ملزومات را دارد تا خستگی سفر را از تن شما در بیاورد، از جمله مرکز خشکشویی و سالن زیبایی. همچنین اتاق بازی پر از کنسول های گیمینگ نیز وجود دارد. این فرودگاه تنها فرودگاهی است که تورهای مسافری ارائه می دهد.

10 فرودگاهی که توقف بین راه در آن ها بسیار لذتبخش است
 


5. فرودگاه بین المللی اینچئون، کره جنوبی

انجمن بین المللی فرودگاه ها اخیراً جایزه بهترین فرودگاه جهان را برای دوازدهمین سال پیاپی به اینچئون داده است. چه چیزی آن را تا این حد خاص کرده است؟ برای شروع، این فرودگاه جایی عالی برای یادگیری در مورد کره جنوبی است. پرفورمنس های فرهنگی مداوم و همچنین موزه ای فرهنگی از کره وجود دارد.
 
چمدان شما کمترین احتمال گم شدن را در فرودگاه اینچئون دارد. نرخ گم شدن چمدان در این فرودگاه 0.0001 درصد است، که یعنی احتمال اینکه صاعقه به شما اصابت کند بیشتر است. علاوه بر هفت باغ، دوش های حمام رایگان، دو سینما، یک میدان یخی و یک کازینو نیز در آنجا وجود دارد. اگر توقف بین راهی شما خیلی طولانی باشد، تورهای جابجایی زیادی نیز در فرودگاه ارائه می شود که مسافران را قادر می سازد برخی از محبوب ترین جاذبه های توریستی کره جنوبی را ظرف چند ساعت ببینند.

10 فرودگاهی که توقف بین راه در آن ها بسیار لذتبخش است
 


6. فرودگاه بین المللی پیرسون تورنتو، کانادا

این حقیقت که این شلوغ ترین فرودگاه کانادا است وقتی تعجب برانگیزتر می شود که بدانید وقتی در سال 1938 افتتاح شد، تنها یک باند فرودگاهی داشت و ترمینالی کوچک به شمار می رفت. هنر و غذا زمینه هایی هستند که در این فرودگاه به بهترین شکل نمایان است. کلکسیون هنری دائمی فرودگاه شامل شاهکارهایی نادر از برخی از بهترین هنرمندان کانادایی است، و تعدادی فضاهای نمایشگاهی موقت نیز وجود دارد. رستوران های آن فوق العاده است، که شامل غذاها و خوردنی هایی از تمام نقاط جهان است.

10 فرودگاهی که توقف بین راه در آن ها بسیار لذتبخش است
 


7. فرودگاه بین المللی سن فرانسیسکو، آمریکا

از پرواز با هواپیما ترس دارید؟ این فرودگاه مخصوص شماست. فرودگاه سن فرانسیسکو جوخه نجات مخصوص خود را دارد؛ تیمی از حیوانات آماده که مسافرانی که ترس از پرواز دارند را آرام می کنند. بیشتر این حیوانات، سگ ها هستند. اگر آرامش حیوانات برایتان کافی نیست، اتاق استراحتی برای مسافرانی وجود دارد که به مقداری زمان برای آرامش احتیاج دارند. بخش کودکان نیز بدون شک مورد استقبال مسافران جوانتر قرار خواهد گرفت.
 
علاوه بر تجهیزات مخصوص برای بالا رفتن، نمایشگاه هایی مناسب کودکان وجود دارد که موزه کودکان اکسپلوراتوریوم سن فرانسیسکو آن ها را ترتیب داده است. موزه هوانوردی در تالار اصلی پایانه بین المللی نیز جذابیت بسیاری دارد، که در آن هواپیماهای کلاسیک از سقف آویزان هستند.

10 فرودگاهی که توقف بین راه در آن ها بسیار لذتبخش است
 


8. فرودگاه چانگی، سنگاپور

فرودگاه چانگی به خاطر تنوع امکانات موجود در آن در این فهرست قرار می گیرد. باغ های خیره کننده آن شامل باغ مخصوص کاکتوس و باغ پروانه ها است، و همچنین استخری روباز و اسپای پدیکور ماهی وجود دارد. کلکسیون هنری فرودگاه راهی عالی برای سپری کردن چند ساعت است. اگر به پروازتان دیر رسیده اید و در ترمینال سه قرار داشته باشید، جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که خیلی راحت می توانید از تونل سرسره ای که طبقات بالا و پایین را به هم متصل می کند به پایین سر بخورید.

10 فرودگاهی که توقف بین راه در آن ها بسیار لذتبخش است
 


9. فرودگاه شیفول آمستردام، هلند

دلایل زیادی برای دوست داشتن شلوغ ترین فرودگاه اروپا وجود دارد. مسافرانی که به یادگیری راجع به هلند علاقه داشته باشند عاشق «بلوار هلند» خواهند شد، جایی که می توانند نسخه ای مینیاتوری از موزه ملی آمستردام را ببینند. همچنین موزه علمی Nemo و کتابخانه ای پر از کتاب، آیپد و دیگر دستگاه های لمسی وجود دارد. اگر می خواهید خستگی بعد از پرواز را از تن خود در بیاورید، به XpresSpa که یکی از بزرگترین سالن های اسپا داخل فرودگاه است سر بزنید. درمان های زیادی برای انتخاب شما در آنجا وجود دارد، از جمله ماساژ عمیق بافت های بدن و ماساژ انرژی بخش صورت.

10 فرودگاهی که توقف بین راه در آن ها بسیار لذتبخش است
 


10. فرودگاه زوریخ، سوئیس

حسی واقعاً افسرده در مورد فرودگاه هایی وجود دارد که چندن کیلومتر از نزدیک ترین شهر فاصله دارند. ولی در مورد فرودگاه زوریخ که در فاصله تقریباً 13 کیلومتری از مرکز شهر قرار دارد، این طور نیست. اگر به خاطر توقفی طولانی در آنجا گیر بیفتید، فعالیت های زیادی برای انجام وجود دارد. کارکنان فرودگاه می توانند تورهایی از موزه سوئیس حمل و نقل در شهر لوتسرن ترتیب دهند، و همجنین می توانید اسکیت ها و دوچرخه هایی کرایه کنید تا در پارکی که در اطراف فرودگاه وجود دارد گشت و گذار کنید. به لطف مسیر خاصی که به سمت سکوی بازدید وجود دارد، این تنها فرودگاهی در جهان است که می توانید خلبانان را در کابینشان مشغول کار ببینید.

10 فرودگاهی که توقف بین راه در آن ها بسیار لذتبخش است
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
1
6
بزرگترین جاذبه توریستی فرودگاه مهرآباد هم دستشویی های آن است که اغلب بسیار تنگ و کوچک و کم تعداد ساخته شده و باید برایش صف بایستید!!!!!!!
Hamid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
0
9
فرودكاه بين المللى امام رو از قلم انداختيد بخصوص درموقع ورود ونيز استفاده ازدستشويى ومناظرزيباى اطراف فرودگاه وپخش رايحه هاى دل انگيز
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار