با پرتره لوکس حیوان خانگی‌تان همه را شگفت‌زده کنید
کد خبر: ۹۲۹۱۵
تاریخ انتشار: 2017 November 28    -    ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
یک طراح هلندی به نام Tein Traniello توانسته با شرکت Lanimophe این خواسته مردم را جواب بدهد. این طراح می‌تواند سفارش‌های مردم برای ساخت پرتره‌هایی جذاب از سراسر جهان برآورده کند.
با پرتره لوکس حیوان خانگی‌تان همه را شگفت‌زده کنید   به گزارش «تابناک باتو»؛ در سال ۲۰۱۶؛ انسان‌ها بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار هزینه حیوانات خانگی کرده‌اند. این حیوانات بیشتر از هر زمان دیگر وارد زندگی انسان‌ها شده‌اند و بخشی از دنیای روزمره آن‌ها هستند.

پس چرا یک پرتره لوکس و زیبا از حیوان خانگی دوست‌داشتنی خودمان تهیه نکنیم و به دیوار خانه نزنیم؟ پرتره که می‌تواند هم ما را لبریز لذت کند و هم دیگران را غافل‌گیر و شگفت‌زده کند؟

یک طراح هلندی به نام Tein Traniello توانسته با شرکت Lanimophe این خواسته مردم را جواب بدهد. این طراح می‌تواند سفارش‌های مردم برای ساخت پرتره‌هایی جذاب از سراسر جهان برآورده کند.

این طراح با دریافت عکس حیوان خانگی و مشخصات و اطلاعاتی که درباره او توسط صاحب‌اش ارایه شده است؛ و حتا اطلاعاتی درباره طراحی خانه، رنگ تابلو و دیوار، نوع کاشی‌ها و غیره؛ بهتری پرتره حیوان را طراحی و برای او می‌فرستد.

روی سایت شرکت Lanimophe نمونه کارهای زیادی قرار داده شده است. صاحبان این کارها؛ عکس پرتره حیوان خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند و برای دوستان و دیگران می‌فرستند.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید؛ این پرتره‌ها بسیار زیبا و دیدنی هستند. چندین دقیقه همه را سرجای خود میخکوب کرده و شاید خود این حیوانات را نیز متعجب کنند!

چگونه پرتره حیوان خانگی خودمان را تهیه کنیم؟

دستورالعمل ساخت پرتره‌ای از حیوان خانگی‌تان ساده است:

۱- توضیحاتی کوتاه درباره شخصیت حیوان که در ذهن‌تان شکل گرفته است را بنویسید.

۲- تصویری با کیفیت خیلی خوب از چهره حیوان روی سایت Lanimophe آپلود کنید. سعی کنید عکس شما بیشتر روی چشمان حیوان تمرکز داشته باشد.

۳- عکس‌هایی از جایی که می‌خواهید تابلو پرتره حیوان را به دیوار بزنید؛ آپلود کنید.

۴- اندازه و نوع پرتره را انتخاب می‌کنید.

۵- می‌توانید فایل HR پرتره‌های طراحی شده را دریافت کنید یا سفارش چاپ روی تابلوهای نفیس را بدهید تا بعدا برایتان پست شود. هزینه تهیه پرتره‌ها بالا است و از ۳۰۰ تا ۵۰۰ دلار است. سه پرتره برای شما تهیه می‌شود که می‌توانید از بین‌شان انتخاب کنید.

در زیر می‌توانید برخی از پرترهای حیوانات خانگی را مشاهده کنید؛
 
یک پزشک
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار