اتفاق عجیب در لیگ برتر فوتبال ایران
کد خبر: ۹۲۷۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 November 26    -    ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
هواداران پارس جنوبی در جم تا قبل از بازی تیم شان با پرسپولیس نشان داده بودند یکی از بافرهنگ ترین تماشاگران ایران هستند تا حدی که یک بار شاهد فحاشی آنها به تیم رقیب نبودیم.

برخی تصورشان این بود که هواداران جمی هنوز باخت تیم شان را در لیگ برتر ندیده اند که بخواهند واکنشی از خود نشان دهند از این رو باید آنها را در شرایط خاص امتحان کرد.

در بازی دیروز پارس جنوبی و پرسپولیس بارها شاهد پرتاب انواع اشیا به میدان بودیم که البته می توان آن را به حساب هواداران پرسپولیس که از شهرهای اطراف جم خودشان را به ورزشگاه تختی رسانده بودند گذاشت چرا که همه اشیا از جایگاه آنها پرتاب می شد اما اتفاقات پایان بازی اصلا قابل هضم نبود.

وقتی پرسپولیس در آخرین دقایق بازی به گل رسید شوک سنگینی به هواداران جم وارد شد تا حدی که اکثرا همان موقع ورزشگاه را ترک کردند. یک عده از آنها موقع خروج از ورزشگاه به سمت اسکوبرد ورزشگاه رفته و با پرتاب سنگ به سمت لوگوی پرسپولیس قصد خاموش کردن آن را داشتند! اتفاقی شاید نظیر آنها تا به امروز در هیچ جای دنیا رخ نداده بود.
شاید اگر دخالت ماموران انتظامی نبود از اسکوبرد ورزشگاه جم هیچ چیز باقی نمی ماند. اسکوبردی که 250 میلیون تومان برای باشگاه پارس جنوبی آب خورده است.
خبرورزشی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
0
0
این خبر دروغه .
سایتها ورش داشته ن . از شما بعیده که گذاشتینش .....
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار