آخرین وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده
کد خبر: ۹۲۷۸۹
تاریخ انتشار: 2017 November 26    -    ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴
مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به گستره بارش در مناطق جنوب غرب، غرب، زاگرس جنوبی، زاگرس مرکزی، از ورود سامانه بارشی جدید از فردا شب خبر داد.

احد وظیفه اظهار کرد: براساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از بعدازظهر امروز در مناطقی از جنوب غرب و غرب کشور افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بارش برف در زاگرس مرکزی

وی ضمن پیش‌بینی شرایط جوی کشوردرفردا گفت: فردا (۶ آذرماه) گستره بارش مناطق جنوب غرب، غرب، زاگرس جنوبی، زاگرس مرکزی را در برمی‌گیرد و سبب رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در مناطق کوهستانی زاگرس مرکزی بارش برف خواهد شد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه این سامانه تا اواخر وقت دوشنبه در این مناطق فعال خواهد بود،اظهارکرد: از دوشنبه شب با ورود سامانه‌ای بارش‌زا به سواحل دریای خزر ابتدا بارش در غرب سواحل آغاز می‌شود و به تدریج روز سه‌شنبه کل سواحل شمالی کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد و برای این مناطق بارش باران و وزش باد و در مناطق کوهستانی بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه، خلیج فارس و دریای خزر روز سه‌شنبه (۷ آذر) مواج پیش‌بینی می‌شود.

وی در مورد شرایط جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: فردا آسمان تهران کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی همراه با وزش باد خواهد بود که بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز بین ۱۱ و ۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود همچنین آسمان پایتخت در روز سه‌شنبه (۷ آذرماه) صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۱۳ و ۴ درجه سانتیگراد خواهد بود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در پایان با اشاره به وضعیت آب و هوایی شهر کرمانشاه گفت: فردا آسمان کرمانشاه قسمتی ابری به تدریج ابری در بعضی ساعات وزش باد همراه با رگبار باران با بیشینه و کمینه دمای ۱۰ و ۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
فردا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار