۶۰ سال زندان مجازات ۳ شیطان تهران
کد خبر: ۹۲۷۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 November 26    -    ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
مرداد 95، زنی به نام نسترن با مراجعه به کلانتری یافت‌آباد از دو مسافربر شکایت کرد و گفت: «امروز برای رفتن به خانه سوار یک دستگاه پراید با دو سرنشین مرد شدم. کمی که گذشت، راننده مسیر را تغییر داد و مسافر بغل‌دستی هم با چاقو مرا به سکوت وادار کرد. آنها مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند و وسایلم را دزدیدند. پس از چند ساعت هم مقابل خانه‌ام رهایم کردند. موقع پیاده شدن با آنها طرح دوستی ریختم و شماره‌شان را گرفتم.»

کارآگاهان از نسترن خواستند با شماره تماس بگیرد و متهمان را سر قرار بکشاند. هر دو متهم نیز در دام این نقشه افتادند و به محض حضور سر قرار، دستگیر شدند. سعید و داوود تحت بازجویی قرار داشتند که زن دیگری به نام اکرم با مراجعه به کلانتری از آنها شکایت کرد.

او گفت: «من متاهل هستم. در مسیر خانه، سوار خودروی سعید شدم. او همراه مرد دیگری بود. ناگهان مسیر را تغییر دادند و با تهدید چاقو، نیت شوم‌شان را عملی کردند.» با ثبت این شکایت دستگیری عامل سوم به نام امیر نیز به جریان افتاد اما او ناپدید شده بود. سرانجام کیفرخواست پرونده برای متهمان صادر شد و برای رسیدگی در اختیار شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت.

در جلسه محاکمه، نسترن رضایت داد اما اکرم تقاضای مجازات کرد. سپس سعید و داوود جرم خود را پذیرفتند و خواستار بخشش شدند. در پایان دادگاه، قضات وارد شور شدند و سعید و امیر (متهم فراری) را هر کدام به 26 سال و نیم حبس و 99 ضربه شلاق محکوم کردند. داوود نیز به هفت سال حبس و 99 ضربه شلاق محکوم شد.

جام جم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
0
1
این انگلها رو اعدام کنید برای بقیه درس بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
0
0
چند ماه ديگه دوباره آزاد ميشن.. بعد دوباره بعد از يك جرم ديگه ميگيرن و مينويسن داراي سابقه چي و چي و چي و...
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار