فروزان دروازه‌بان محبوب پرسپولیسی‌ها شد
کد خبر: ۹۲۶۹۸
تاریخ انتشار: 2017 November 25    -    ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵
ششمین باخت فروزان مقابل پرسپولیس با پنالتی که از دست داد، او را تبدیل به محبوب‌ترین دروازه‌بان لیگ برای طرفداران این تیم کرد.

۵ باخت مقابل پرسپولیس، آمار خوبی برای فروزان مقابل سرخپوشان نبود. به خصوص که ۴ باخت آن، در ۴ تقابل آخرش با این تیم بدست آمد. اوج گرفتن فروزان در پارس جنوبی، فرصتی بود تا او روند باخت‌های پیاپی به پرسپولیس را متوقف کند اما یک اشتباه دیگر، دوباره او را در سمت بازنده زمین قرار داد.

فصل پیش و در باخت صبا به پرسپولیس، فروزان با خاطره بدی زمین را ترک کرد. در شرایطی که پرسپولیس موقعیت چندانی در آن مسابقه نداشت، او با یک خروج اشتباه، توپ را به تن حنیف کوبید و گل اول را به پرسپولیس هدیه داد. در گل دوم هم رامین رضاییان، با ضربه‌ای چیپ دروازه او را باز کرد. فروزان امروز، قصد داشت با گلزنی به پرسپولیس همه خاطرات بد قبلی را فراموش کند اما همین کار او، باعث شد خاطره‌ای بدتر برایش ثبت شود.

برد امروز پارس جنوبی مقابل پرسپولیس، باعث می‌شد سرخپوشان حتی در صورت پیروزی در بازی عقب افتاده با صنعت نفت هم دیگر نتوانند به صدر جدول برسند. فروزان که با تصمیمی عجیب پشت ضربه پنالتی قرار گرفت، بهترین فرصت بازی را برای تیمش از دست داد و در دقایق پایانی گل خورد، تا نقش اول را در برد و صدرنشینی پرسپولیس با یک بازی کمتر داشته باشد.

نود
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار