عکسبرداری از بیمار در اتاق «MRI» حادثه‌ساز شد +تصاویر
کد خبر: ۹۲۶۷۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2017 November 25    -    ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲
ساعت 10:30 صبح دوم آذر ماه مسئولان بیمارستان لقمان‌الدوله در تماس با سامانه 125 از آتش‌نشانان درخواست کمک کردند که بی‌درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان، گروه امداد و نجات یک آتش‌نشانی به این بیمارستان اعزام شدند.

حمید میرزاقلی؛ افسر آماده منطقه پنج سازمان آتش نشانی تهران که به اتفاق نیروهای عملیاتی در محل حادثه حاضر شده بود، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: خدمه بیمارستان، مرد بیماری را که پایش شکسته بود به قصد عکس‌برداری از پای وی به اتاق MRI منتقل کردند و بدون توجه به وزنه دو کیلویی که برای تعادل پای آسیب‌دیده این بیمار استفاده شده بود، او را بر روی تخت مخصوص دستگاه قرار دادند.

وی افزود: در پی این کار، ناگهان وزنه دو کیلویی که بر روی تخت بیمار قرار داشت، با قدرت تمام به داخل تونل دستگاه MRI کشیده، منجر به از کار افتادن دستگاه شد و به رغم تلاش متصدیان دستگاه برای بیرون کشیدن وزنه، این کار آنان هیچ نتیجه‌ای نداد.

 این افسر آماده آتش‌نشانی تصریح کرد: به دنبال تقاضای کمک مسئولان بیمارستان از آتش‌نشانی، بلافاصله گروه امداد و نجات یک سازمان در بیمارستان حضور یافته و پس از بررسی‌های اولیه، عملیات خود را آغاز کردند.

وی با اشاره به این که این عملیات بالغ بر سه ساعت به طول انجامید، خاطرنشان کرد: نجاتگران آتش‌نشانی پس از ایمن‌سازی محل، با تکنیک کار با طناب و قرقره‌های متعدد سرانجام موفق شدند وزنه دو کیلویی را بدون هیچ گونه خسارتی از درون دستگاه بیرون آورند.

مسئولان بیمارستان در پایان این عملیات ضمن اظهار تشکر از تلاش آتش‌نشانان، اعلام کردند که اگر تلاش امدادگران آتش‌نشانی نبود، تعمیر و بازسازی این دستگاه گران‌قیمت بالغ بر 2 میلیارد ریال هزینه در پی داشت.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ عملیات آتش‌نشانان بدون هیچگونه آسیب و خسارتی به پایان رسید و نیروهای عملیاتی پس از سه و نیم ساعت تلاش مستمر به ایستگاه خود بازگشتند.




تسنیم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
1
16
خدا رو شکر دستگاه که اسیبی ندید پای اون بیمار بدبختم که با وزنه دوکیلویی بشدت به داخل دستگاه کشیده شد اهمیتی نداره ادم از شدت نگرانی مسئولان بیمارستان برای بیماران بهت زده میشه حتی از اون بدبخت حرفی در گزارش زده نشد نوبره والا
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
1
10
سلام تمام کار دستگاه ام ار آی بر روی خاصیت مغناطیسی آن است . قویترین آهنربای الکتریک دنیا بر روی این دستگاه ها قرار دارد آنوقت به راحتی وزنه آهنی را نزدیک ان می کنند امان از عدم آموزش و کسب مهارت. شرکتی که این دستگاههای پیشرفته را می فروشد هزینه آموزش را بر رروی قیمت می کشد چه بخواهیم و چه نخواهیم آنوقت یا ماموران خرید بخشی از این هزینه را ... و یا چند نفر نورچشمی برای آموزش به خارج فرستاده می شوند و بعد به چند تکنسین از همه جا بی خبر می گویند بیایید با این دستگاه کار کنید درطول 25 سال خدمتم دهها مورد اینچنینی را به چشم دیده ام
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
1
2
فقط پول و مادیات معیار هست در کشور عزیزمان نه جان انسانها و نه معنویت اهمیتی ندارد ..فقط مادیات
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
1
2
واقعا چقدر لاپوشانی!!!
منظور عزیزان این بوده به وزنه آسیب نرسید وگرنه هر جوری فکر کنی وزنه با شتاب به بخش داخلی دستگاه برخورد کرده است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
0
0
بدبخت بيمار پا شکسته که پايش با چنين شدتي به داخل دستگاه کشيده شده!!!!!!!!!!!!
چيزي از پاش باقي مونده ؟؟؟؟؟
آسيب و شدت جراحت وارد شده به اين بنده خدا در چه حد است ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار