فرزند «ملکه رنجبر»: هنرمندان به ملاقات مادرم بیایند
کد خبر: ۹۲۶۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 November 25    -    ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶
 فریبرز ایروانی فرزند ملکه رنجبر درباره آخرین وضعیت جسمانی مادرش گفت: مادر از نظر جسمانی پیشرفت زیادی داشته است و می تواند با واکر زمان بیشتری در منزل راه برود اما همچنان نیاز به پرستاری 24 ساعته دارد.

وی افزود: مادر در هفته آینده برای مرحله دوم بررسی ها و آزمایشات به بیمارستان مراجعه می کند تا با انجام آزمایشات جدید وضعیت کلی او بعد از گذشت یک ماه پس از عمل مشخص شود. امیدوارم نتیجه این آزمایشات نیز همچون آزمایشات مرحله اول خوب باشد و جای نگرانی وجود نداشته باشد.

ملکه رنجبر
ایروانی روند بهبود ملکه رنجبر را رضایت بخش دانست و توضیح داد: نظرات پزشکی درباره وضعیت مادرم رضایت بخش است چون وضعیت بهبودی وی با توجه به سنش از انتظار تیم پزشکی بهتر و سریع تر بوده است و امیدواری وجود دارد که با دعای خیر مردم طول درمان او از 3 ماه کمتر شود.

وی درباره نگرانی که درباره ملکه رنجبر وجود دارد اظهار کرد: به جهت روحیه لطیف هنرمندان و خصیصه درونی و وجودی در اجتماع بودن آنها بیشترین نگرانی ما در زمینه وضعیت روحی مادر است به ویژه که خانه نشینی و دسترسی نداشتن به مردم او را آزار می دهد.

فرزند ملکه رنجبر ادامه داد: با توجه به این که مادر دوست دارد در برنامه های خیریه حضور پیدا کند اگر روند بهبود جسمانی وی به شکل فعلی ادامه پیدا کند او را به این برنامه ها خواهیم برد به ویژه که مادر اعتقاد دارد که خداوند عمر دوباره به او هدیه داده است و حتی اگر کوتاه مدت هم باشد دوست دارد آن را با مردم خوب کشور شریک باشد و "می گوید: می خواهم برای نیازمندان قدم بردارم و در راه خوشحال کردن دل های آنان مفید باشم". اما باید دوره نقاهت وی طی شود تا بتوانیم خواست قلبی وی یعنی در کنار مردم بودن محقق شود.


ایروانی درباره ناراحتی مادرش در این روزها درباره زلزله زدگان کرمانشاه بیان کرد: در این روزها زلزله کرمانشاه فکر او را مشغول کرده و او را ناراحت می کند چون نمی تواند کمکی کند. او عضو افتخاری هلال احمر است و در زمان زلزله بم به مردم آن منطقه کمک می کرد، دو هفته در کنار آنان در چادر زندگی کرد و در حال حاضر که از کمک رسانی ناتوان است احساس ناراحتی می کند، چرا که با وضعیت جسمی کنونی نمی تواند قدمی برای زلزله زدگان بردارد.

وی خاطر نشان کرد: هنرمندان و همکاران مادرم بیشتر به ملاقات او بیایند تا خود را دور از فضای هنری حس نکند و شرایط برای بازگشت دوباره او در عالم هنر فراهم شود.

میزان
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
0
2
خدا حفظ کنه این هنرمند عزیز و خاطره برانگیز را
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
0
1
واقعا چقد همبستگی بین هنرمندان ما هست یعنی پسرش باید درخواست کنه!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار