در انتخاب هتل کدام ویژگی مهم‌تر است؟
کد خبر: ۹۲۶۴۷
تاریخ انتشار: 2017 November 25    -    ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲
اولین ویژگی‌ای که در انتخاب هتل به ذهن هرکسی می‌رسد قیمت هتل است، و خیلی از ما قبل از هرچیز به دنبال هتل ارزان کیش یا هتل ارزان تهران هستیم.

در انتخاب هتل کدام ویژگی مهم‌تر است؟

در انتخاب هتل کدام ویژگی مهم‌تر است؟

یکی از اولین کارها در برنامه‌ریزی هر سفر، بعد از انتخاب بلیط هواپیما و خرید بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس، انتخاب هتل ارزان و مناسب است. و وقتی پای انتخاب هتل در شهرهای توریستی و پر رفت‌وآمدی مثل مشهد، تهران یا کیش به میان می‌آید، یا مقصد سفر شهری در خارج از کشور مثل استانبول است، حق انتخاب‌ها خیلی زیادتر هستند و برای مقایسه میان انواع هتل مشهد، هتل تهران، هتل کیش، یا هتل استانبول و هتل دبی، باید ملاک‌های مختلفی را در نظر بگیرید تا در نهایت به بهترین هتل با توجه به بودجه و سلیقه‌ی خودتان برسید.

در انتخاب هتل مهم‌ترین نکته این است که تا می‌توانید مقایسه کنید، چون هر هتلی قیمت، امکانات و خدمات متفاوتی دارد. از طرفی هم انتخاب هتل می‌تواند تأثیر زیادی روی تجربه‌ی سفر شما داشته باشد. پس دفعه‌ی بعد که قصد رزرو هتل تهران یا رزرو هتل کیش را داشتید، یا بعد از مقایسه قیمت هتل مشهد به چندین هتل ارزان مشهد رسیدید، چند نکته‌ی دیگر را هم در نظر داشته باشید تا از بین این انواع هتل مشهد یا هتل کیش هتلی را انتخاب کنید که سفری خاطره‌انگیز و اقامتی راحت و آسوده به شما می‌دهد.

نکته‌های رزرو هتل ارزان و خوب

اولین ویژگی‌ای که در انتخاب هتل به ذهن هرکسی می‌رسد قیمت هتل است، و خیلی از ما قبل از هرچیز به دنبال هتل ارزان کیش یا هتل ارزان تهران هستیم. اما قیمت تنها ملاک ارزیابی هتل‌ها نیست و باید این را بدانید که هرچه قیمت هتل پایین‌تر می‌آید از کیفیت امکانات و خدمات آن کم می‌شود. به همین خاطر قیمت گرچه اولین ویژگی‌ای است که در مقایسه انواع هتل به ذهن می‌رسد، اما مهم‌ترین ویژگی در انتخاب و رزرو هتل نیست.

براساس نظرسنجی اخیر زورق، که یک وب‌سایت خدمات آنلاین خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با سابقه‌ای بیش از 7 ساله است، قیمت سومین ملاک انتخاب هتل است و فقط 14 درصد از کسانی که در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند قیمت را مهم‌ترین ویژگی در انتخاب هتل دانسته‌اند.

معنی این حرف این نیست که نباید در مقایسه و انتخاب هتل از قیمت صرف‌نظر کرد و فقط ملاک‌های دیگر را در نظر گرفت. قصد سفر به هرجایی را که داشته باشید، چه شهری در ایران و چه خارج از ایران، وقتی در بخش رزرو هتل زورق شهر مقصد، تاریخ مسافر و تعداد مسافران را تعیین کنید، خواهید دید که فهرستی طولانی از انواع هتل دارید که باید از بین آن‌ها مقایسه کنید و در این فهرست که براساس قیمت مرتب شده است انواع مختلف هتل ارزان هست. مثلاً اگر می‌خواهید به مشهد سفر کنید، زورق فهرستی از انواع هتل مشهد به شما می‌دهد که براساس قیمت هتل مشهد مرتب شده است و از انواع هتل آپارتمان مشهد گرفته تا هتل‌های لوکسی مثل هتل هما 2 مشهد، یا هتل الماس مشهد، یا هتل درویشی در آن پیدا می‌شوند. بنابراین با هر بودجه‌ای که داشته باشید زورق گزینه‌های مختلفی برای رزرو هتل مشهد یا رزرو هتل تهران یا رزرو هتل کیش یا هر جای دیگر ایران و جهان به شما می‌دهد، که بعد از مقایسه‌ی آن‌ها براساس قیمت هتل تهران یا قیمت هتل کیش از بین گزینه‌های باقی‌مانده براساس معیارهای دیگر دست به انتخاب بزنید.

ملاک بعدی در انتخاب و رزرو هتل، که 48 درصد از کسانی که در نظرسنجی تلگرامی زورق شرکت کرده‌اند معتقد هستند مهم‌ترین ویژگی یک هتل به حساب می‌آید، تمیزی و کیفیت آن است. شاید این انتخاب بدیهی و ساده به‌نظر برسد، هرچه باشد کم‌تر کسی حاضر است در هتلی اقامت کند که تمیز نیست و کیفیت خدماتش چنگی به دل نمی‌زند. اما مقایسه هتل‌های مختلف براساس این ویژگی کار آسانی نیست، و برای این‌که بتوانید تمیزترین و باکیفیت‌ترین هتل با بودجه‌ی خودتان را پیدا کنید باید به اطلاعات جزئی همه‌ی هتل‌ها دسترسی داشته باشید.

در سایت زورق، یا با اپلیکیشن زورق که همه‌ی امکانات سایت را به‌رایگان به گوشی اندروید یا اپل شما می‌آورد، به اطلاعات بیش از 400 هزار هتل در سراسر ایران و جهان دسترسی خواهید داشت. در میان این اطلاعات علاوه بر قیمت هتل، اطلاعاتی مثل ستاره‌های هتل هم هست که می‌توانید فهرست هتل‌ها را براساس آن فیلتر کنید و به بهترین هتل مشهد یا ارزان‌ترین هتل کیش، یا هتل‌های خاطره‌انگیز و منحصربه‌فردی مثل هتل عباسی اصفهان یا هتل داریوش و هتل ترنج کیش، یا هتل رامسر زیبا برسید.

علاوه بر این زورق برای تک تک هتل‌ها یک صفحه‌ی جداگانه هم دارد که در این صفحه می‌توانید رتبه هتل بین هتل‌های دیگر را ببینید، مختصری با تاریخچه و مشخصات و امکانات هتل آشنا بشوید، عکس‌های هتل و اتاق‌های آن را ببینید، و مهم‌تر از هرچیز نظر مسافران قبلی را بخوانید و بفهمید که هتل تمیز هست یا نه و کیفیت خدماتش چگونه است.

نظرسنجی زورق نشان می‌دهد که ملاک بعدی مسافران در انتخاب هتل موقعیت مکانی هتل است. در شهرهای بزرگ و شلوغی مثل تهران و مشهد، و سفرهای خارجی به شهرهای ناآشنا، موقعیت مکانی هتل اهمیت خیلی زیادی دارد و به همین خاطر است که 32 درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی زورق موقعیت مکانی هتل و دسترسی آن به مناطق مهم شهر را مهم‌ترین ویژگی در انتخاب هتل می‌دانند.

بنابراین اگر قصد سفر به تهران یا مشهد یا هر شهر بزرگ و ناآشنای دیگر را دارید، در انتخاب و رزرو هتل تهران و هتل مشهد، بعد از مقایسه‌ی قیمت هتل مشهد و قیمت هتل تهران و تمیزی و خدمات هتل‌ها، به موقعیت مکانی هتل مشهد یا هتل تهران هم توجه کنید تا وقت و هزینه‌ی زیادی را صرف رفت‌وآمد در شهر نکنید.

امکانات رفاهی در نظرسنجی زورق آخرین مقام را بین ویژگی‌های هتل داشته، و فقط 6 درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی گفته‌اند که این ویژگی مهم‌ترین عامل انتخاب هتل برای آن‌ها است. با این‌حال معنی این نتیجه این نیست که امکانات رفاهی هتل اهمیتی ندارد، چراکه وجود امکانات رفاهی یا نبود آن‌ها در هتل می‌تواند تأثیر خیلی زیادی روی تجربه‌ی سفر شما بگذارد. بنابراین در صفحه مخصوص هتل‌ها در زورق به این نکته هم توجه کنید که هتل امکانات رفاهی‌ای را که شما می‌خواهید داشته باشد. مثلاً اگر برای سفری کاری به تهران می‌روید، وجود اینترنت و اتاق جلسات یا اتاق کنفرانس در هتل تهران از ویژگی‌های مهم انتخاب و رزرو هتل تهران برای شما خواهد بود.

زورق، بهترین سایت مقایسه و رزرو هتل

دسترسی به اطلاعات 900 شرکت هواپیمایی جهان و بیش از 400 هزار هتل در سراسر دنیا، خرید آسان بلیط هواپیما خارجی و ایرانی و رزرو هتل در ایران و خارج از ایران با کارت شتاب و به صورت ریالی، صدور آنی و آنلاین رسید قطعی خرید و رزرو، تضمین تغییر نکردن قیمت و خرید تضمینی بلیط هواپیما چارتر، پشتیبانی 24 ساعته و امکان کنسلی آنلاین، و کلی امکانات آنلاین دیگر زورق را به بهترین جا برای مقایسه بین انواع بلیط هواپیما و انواع هتل تبدیل کرده است. در زورق می‌توانید به‌راحتی، در هرجایی که هستید، در خانه یا محل کار یا در مترو یا هرجای دیگر، برای سفر بعدی‌تان به مشهد برنامه‌ریزی کنید، بلیط هواپیما مشهد بخرید و رزرو هتل مشهد انجام دهید، و خیلی ساده و سریع یک تور مشهد خواهید داشت که کاملاً با بودجه و سلیقه‌ی شما جور است. بنابراین قصد سفر به هرجایی را که داشته باشید، مشهد یا تهران، دبی یا استانبول، و هر جای دیگری در جهان، زورق همه‌ی امکاناتی را که برای سفر لازم دارید یک‌جا جمع کرده تا شما فقط چمدان ببندید.

مسئولیت و توزیع رسانه ای توسط رپورتاژ ادز


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار