«مسی» دروازه‎بان‎های دنیا را بشناسید +عکس
کد خبر: ۹۲۵۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 November 24    -    ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲
تیم فوتبال بارسلونا در فصل ۱۸-۲۰۱۷ شروع خوبی داشته است و در حال حاضر هم با اقتدار صدرنشین لالیگا است. این تیم همچنین صعودش به مرحله حذفی رقابت‎های لیگ قهرمانان اروپا را هم قطعی کرده است، آن هم در شرایطی که یک بازی باقی‎مانده است. یکی از صلی‎ترین دلیل‎های موفقیت این تیم در این فصل مارک آندره تراشتگن، دروازه ‏بان آلمانی این تیم است.

«مسی» دروازه‎بان‎های دنیا

در یک سر زمین برای این تیم لیونل مسی است که گل‎ها را می ‏زند و به تنهایی تیمش را به موفقیت می‏رساند، اما در طرف دیگر زمین این دروازه ‏بان آلمانی است که توپ‎ها را مهار می‏ کند تا گل‎هایی که مسی می ‏زند اهمیت پیدا کند.

در ۱۷ بازی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا، او تنها ۵ گل خورده و ۱۲ بار دروازه این تیم را بسته نگه داشته است. این طور هم نبوده که در بازی‎ها به دردسر نیفتاده باشد و آمار خوبش به خاطر تهدید نشدن دروازه باشد. تا اینجا ۶۴ شوت به سمت دروازه او زده شده که ۵۴ ضربه از این ضربات توسطش مهار شده‌اند.

برخی از این مهارها بسیار هم جذاب و دیدنی بوده‎اند و بارها توانسته در مصاف‎های تک‎به‌‎تک توپ بازیکنان حریف را مهار کند. چندین بار هم مهارهای او بوده که باعث شده بارسلونا بتواند ۳ امتیاز بازی را کسب کند.

در آخرین دیدار بارسلونا که مقابل یووه و در مرحله گروهی لیگ قهرمانان بود هم این تراشتگن بود که تفاوت‎ها را رقم زد، آن هم در غیاب مسی. او کاری کرده که اگر او را بهترین دروازه‏بان حال حاضر دنیا ندانیم، به راحتی می‏توانیم در گروه بهترین دروازه‏بانان دنیا قرارش دهیم. در واقع تراشتگن آلمانی مسی دروازه‏بانان شده است.


مهر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
0
0
هنر بارسا همینه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار