مبلمان ایتالیایی، جلوه‌ای زیبا در چیدمان
کد خبر: ۹۲۴۳۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 November 23    -    ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
شاید بتوان گفت، هیچ کشوری در دنیا به مانند ایتالیا در صنعت مبلمان قوی نیست. این کشور همواره مبلمانی را تولید می‌کند که از لحاظ زیبایی و کیفیت، بهترین نمونه هستند. مبل استیل ایتالیایی، قیمت‌های بسیار بالایی دارد اما این قیمت همراه با کیفیت بی نظیر و خطوط طراحی خارق العاده است که چیدمانی کاملا لوکس را برای خانه و یا محیط کار شما به ارمغان می‌آورد.
مبلمان ایتالیایی، جلوه‌ای زیبا در چیدمان   اختصاصی تابناک باتو؛ شاید بتوان گفت، هیچ کشوری در دنیا به مانند ایتالیا در صنعت مبلمان قوی نیست. این کشور همواره مبلمانی را تولید می‌کند که از لحاظ زیبایی و کیفیت، بهترین نمونه هستند. مبل استیل ایتالیایی، قیمت‌های بسیار بالایی دارد اما این قیمت همراه با کیفیت بی نظیر و خطوط طراحی خارق العاده است که چیدمانی کاملا لوکس را برای خانه و یا محیط کار شما به ارمغان می‌آورد.

ویژگی مبلمان ایتالیایی این است که در هر محیطی قرار بگیرد، زیبایی خود را به نمایش می‌گذارد. حتی می‌توان گفت، یک قطعه از مبل ایتالیایی در گوشه‌ی اتاق خواب، می‌تواند چیدمان اتاق را تحت تاثیر خود قرار بدهد.

در ادامه تصاویر نمونه‌هایی از مبلمان ایتالیایی را برای شما قرار داده‌ایم. با ما همراه باشید.


تهیه و تنظیم: تابناک باتو
منابع: otag ـ topdreamer
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نا شناس
|
Germany
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
0
2
کجای این مبلمان زیبا و ظریف است. اصلا. نمیشه. راحت. روی انها راحت. نشست. مبلهای ساده ظریف اروپایی. صدها برابر زیبا تر. و محکم و رنگهای ملایم و مطبوع تر. وجود داره. متاسفانه. سلیقه. ایرانی هاست دیگه. و چشم هم چشمی
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
واقعا، چيه اينقدر شلوغ، موزه س مگه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار