دستگیری بیش از ۳۲۰ اوباش تهران
کد خبر: ۹۲۳۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 November 22    -    ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی اظهار کرد: در طرح برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس، همکاران ما پس از دو هفته اقدام اطلاعاتی، موفق به دستگیری بیش از 320 نفر از مزاحمان نوامیس، اشرار و برهم‌زنندگان نظم و امنیت شدند.

وی تصریح کرد: در اجرای این مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش، 79 مخفیگاه مجرمان، 142 قهوه‌خانه، 48 باشگاه بدن‌سازی و دو پاتوق مجرمان مورد شناسایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: به دنبال دستگیری این مجرمان که انواع جرائم ازجمله عربده‌کشی، شرارت، اذیت و آزار و ... داشتند، پنج قبضه شبه سلاح، دو قبضه سلاح جنگی و انواع سلاح سرد کشف و ضبط شد.

رحیمی افزود: همکاران ما در پلیس تخصصی با قدرت خرده‌فروشان و عمده‌فروشان مواد مخدر، سارقان، مزاحمان نوامیس و اراذل و اوباش برخورد خواهند کرد و خوشبختانه در اجرای این طرح شاهد همکاری مستمر و قابل تقدیر قوه قضاییه بودیم.

وی تصریح کرد: 75 نفر از افراد دستگیر شده در این طرح زیر 20 سال بوده و به اتهام مزاحمت برای نوامیس دستگیر شده‌اند و پس از دستگیری به خانواده‌هایشان تحویل داده شدند، بر اساس برنامه‌ریزی‌های همکاران ما اراذل و اوباش شناخته شده تهران به‌طور مستمر تحت کنترل و نظارت پلیس قرار دارند.

فارس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
واقع بین
|
Canada
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
0
0
سلام دوستان. از نظر معنی اراذل فرق داره با اوباش.. لطفا دوستانی که میدانند نظر بدهند. مثل اینکه اراذل یعنی رذل ها که آدم بد هستند.و ممکنه تو هر شکل و ظاهری باشند. اما اوباش به ولگردان میگویند که ممکنه آدم بدی نباشند مثل آشغال جمع‌کن ها.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار