مرگ دو دانشجوی ماهشهری در سانحه رانندگی
کد خبر: ۹۲۳۲
تاریخ انتشار: 2015 August 29    -    ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰
چهار نفر از دانشجویان گروه مهندسی صنایع دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر طی یک سانحه رانندگی کشته و مصدوم شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر در این خصوص به خبرنگار آنا گفت: فاطمه چراخ و وفا اسکندری تشنیزی از دانشجویان ورودی 92 رشته مهندسی صنایع دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر در یک سانحه رانندگی در عصر پنجشنبه پنجم شهریور جان خود را از دست دادند.

کامران رئیس قنواتی درباره شایعات به وجود آمده درباره تعداد دانشجویان فوت شده تصریح کرد: دو نفر دیگر از دانشجویان به نام‌های مهسا بهارلویی یانچشمه و خدیجه صالحی پور به دلیل جراحات وارده پس از تصادف برای مداوا به بیمارستان حاجیه نرگس معرفی ماهشهر منتقل که بعد از انجام اقدامات اولیه خدیجه صالحی‌پور یکی از مصدومان این حادثه بنا به اصرار خانواده او در ساعت 2 بامداد روز جمعه 8 شهریور به اهواز منتقل شد.

وی خاطرنشان کرد: مهسا بهارلویی یانچشمه دیگر مصدوم حادثه پس از مداوای سرپایی از ناحیه دست چپ که خراشی جزئی برداشته بود در ساعت 3 بامداد جمعه 8 شهریور از بیمارستان ترخیص شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر افزود: حال عمومی این دو دانشجو مساعد است و اکنون در منزل دوران نقاهت خود را می‌گذرانند.

مراسم تشییع پیکر فاطمه چراخ و وفا اسکندری تشنیزی نیز امروز شنبه 7 مرداد ماه از ساعت 18 از مسجد جامع ماهشهر به سمت باغ رضوان برگزار می‌شود.

رئیس قنواتی افزود: مراسم یادبود این عزیزان سفر کرده روز سه شنبه مورخ 10 شهریور ماه از ساعت 12 تا 14 در مسجد حضرت موسی بن جعفر علیه السلام دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر برگزار خواهد شد.

به گزارش آنا، روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر در این خصوص پیام تسلیتی منتشر کرد که در بخشی از آن آمده است: بدین‌وسیله درگذشت خانم‌ها فاطمه چراخ و وفا اسکندری تشنیزی از دانشجویان گروه مهندسی صنایع دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر داغی سنگین بر دل ما گذاشت، این غم جانگداز را به خانواده‌های داغدار و بازماندگان آن عزیزان سفر کرده و جمیع خانواده بزرگ واحد ماهشهر، اعم از استادان، همکاران و دانشجویان و دوستان آنان تسلیت عرض کرده و برای آنان از درگاه خداوند متعال مغفرت، برای سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانیم.
آنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار