رسوایی اخلاقی که خودکشی به بار آورد+عکس
کد خبر: ۹۲۳۱
تاریخ انتشار: 2015 August 29    -    ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵
در پی رسوایی اخلاقی میلیون ها کاربر سایت غیر اخلاقی و مستهجن اشلی مدیسون، نگرانی ها از پیامدهای اجتماعی این موضوع همچنان ادامه دارد.

 
به تازگی پلیس کانادا از دو مورد خود کشی مرتبط با هک شدن سایت اشلی مدیسون و انتشار لیست کاربران و اطلاعات محرمانه آن ها خبر داد و اعلام کرد، در پی رسوایی اخلاقی کاربران سایت اشلی مدیسون، دست کم دو نفر خود کشی کردند.
 
پلیس کانادا از راه اندازی یک حساب در شبکه اجتماعی توییتر به منظور رسیدگی به شکایات و اطلاع رسانی پیرامون این موضوع خبر داده است. این درحالی است که گزارش دیگری خبر از خودکشی افسر ارشد پلیس تگزاس، بنام میکائیل گراهام در این باره می دهد. بنابه گزارش خبرگزاری میل آنلاین، گراهام چند روز پس از مشاهده نام خود در بین لیست اطلاعات منتشر شده کاربران اشلی مدیسون، اقدام به خود کشی کرده است.

خودکشی در پی رسوایی اخلاقی

میشل گراهام، افسر ارشد پلیس سان آنتونیو(سمت چپ)

این افسر پلیس که میشل گراهام نام دارد. به مدت 25 سال در پلیس شهر سان آنتونیو ایالات تگزاس مشغول به کار بود. شرکت اداره کننده این سایت اعلام کرد: به هر کس که اطلاعاتی درباره هکرها در اختیار پلیس یا مراجع قانونی قرار دهد و یا در دستگیری اشخاص منتشر کننده اطلاعات پایگاه داده اشلی مدیسون کمک کند مبلغ 500000 دلار پاداش می دهد.
 
اخیرا نیز کاربران این سایت ایمیل هایی را از سوی افراد ناشناس دریافت کرده اند که مدعی شده اطلاعات آن ها را در اختیار دارند و در صورتی که مبلغ 1 بیت کوین(232 دلار) به حساب بین کوین مورد نظر واریز نکنند، این اطلاعات را در اختیار افراد دیگر قرار می دهند.

 در پی هک شدن این سایت غیر اخلاقی و مستهجن اطلاعات حساب کاربری  37 میلیون نفر از کاربران این وب سایت توسط هکرها در اینترنت منتشر شده است. اشلی مدیسون یک سایت غیر اخلاقی کانادایی است که افراد متاهل را تشویق به خیانت در زندگی زناشویی می کند. این وب سایت از سال 2001 فعالیت خود را آغاز کرده است و نام خود را از دو عبارت اشلی و مدیسون که دو نام محبوب برای اسم گذاری جنس مونث می باشد بر گرفته است.
 
خودکشی در پی رسوایی اخلاقی

تا سال 2015 سایت 124 میلیون بازدید کننده در ماه را به خود اختصاص داده است و در سایت های مستهجن جهان رتبه 18 را به خود اختصاص می دهد. اشلی مدیسون در 53 کشور دنیا دارای عضو است. بیشترین سهم کاربران آن را امریکایی ها، برزیلی ها و کانادایی ها تشکیل داده اند.
 
هکرها بعد از نفوذ و دسترسی به پایگاه داده این وب سایت به مدیران سایت برای تعطیل کردن این سایت غیر اخلاقی هشدار می دهند، درپی بی توجهی اداره کنندگان سایت به  این هشدار، هکرها ابتدا داده های کاربران و سپس اطلاعات مدیر ارشد شرکت اداره کننده اشلی مدیسون را در اینترنت منتشر می کند.

باشگاه خبرنگاران
 
 

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار