مردی همسر و دختر 5 ساله اش را کشت
کد خبر: ۹۲۳۰
تاریخ انتشار: 2015 August 29    -    ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰
سیدمحسن جعفری گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 این فرماندهی، در صبح روز گذشته مبنی بر وقوع قتل در یکی از روستاهای جنگلی حومه بخش بندپی شرقی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی، پلیس امنیت عمومی و پاسگاه انتظامی سجادرود قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران با حضور در محل حادثه واقع در منزل فردی به نام «ولی‌الله - الف» با جسد بی‌جان دختری پنج ساله به نام «ستایش - الف» که بر اثر برخورد جسم سخت از ناحیه سر و صورت فوت کره بود و مادرش به نام «فاطمه - الف» 27 ساله که بر اثر ضرب و جرح با صورت خون‌آلود به شدت مجروح شده بود، مواجه شدند.

فرمانده انتظامی بابل افزود: با حضور عوامل اورژانس این زن سریعاً به مرکز درمانی منتقل شد و موضوع مرگ کودک خردسال در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

جعفری خاطرنشان کرد: پدر خانواده به نام «ولی‌الله - الف» 35 ساله که در ابتدا از وقوع این حادثه اظهار بی‌اطلاعی می‌کرد، در ادامه تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس در کمتر از دو ساعت به قتل دخترش و ضرب و جرح همسرش به‌علت اختلافات خانوادگی اقرار کرد.

وی اضافه کرد: متهم به قتل در اظهارات خود به پلیس عنوان کرد که از ابتدا با همسرش اختلاف داشته و با درگیر شدن با او، دختر و همسرش را به شدت مضروب کرد که دخترش به‌علت شدت جراحات وارده جان باخت و همسرش که در بیمارستان بستری شده بود، هم جان باخت.

فرمانده انتظامی بابل در پایان گفت: متهم پس از تشریح صحنه قتل و تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل شد.
پایگاه خبری پلیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار