مرگ دو پسر جوان در کورس موتورسواران
کد خبر: ۹۱۸۷
تاریخ انتشار: 2015 August 29    -    ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: راکب یک دستگاه از سه دستگاه موتورسیکلت کورس گذاشته با یکدیگر در سبقت از یک دستگاه خودرو ناموفق ماند و با سر رسیدن خودرو سواری پژو پارس و همچنین کم عرض بودن جاده به صورت رخ به رخ با یکدیگر برخورد و دو جوان سوار برآن هر دو به شدت مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی افزود: این حادثه حوالی ساعت 16 عصر روز گذشته /جمعه/ درکیلومتر شش جاده زنجان - دندی رخ داد و کارشناسان پلیس علت این حادثه را انحراف به چپ راکب موتورسیکلت تشخیص دادند.

وی یادآور شد: روز پنجشنبه نیز راننده یک دستگاه خودرو سواری پراید در اتوبان زنجان - قزوین به دلیل عدم توجه راننده به نقطه مقابل با یک عابر پیاده برخورد و او را به کام مرگ فرستاد.

شیرمحمدی با بیان اینکه این عابر پس از انتقال به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان جان خود را از دست داد افزود: در نخستین دقایق بامداد امروز /شنبه/ نیز یک دستگاه موتورسیکلت در محور فرعی زنجان - قزوین واژگون و راکب و ترک نشین آن به شدت مصدوم و به بیمارستان انتقال یافتند.

وی علت این حادثه را تخطی راکب موتورسیکلت از سرعت مطمئنه اعلام و تصریح کرد: یکی از موتورسیکلت سواران در کما بوده و یکی دیگر از آنان نیز از نواحی مختلف بدن ازجمله دست ها، پاها و گردن دچار شکستگی و آسیب شده است.

ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار