رونمایی از مزدا ۶ جدید در نمایشگاه لس‌آنجلس+عکس
کد خبر: ۹۱۸۳۲
تاریخ انتشار: 2017 November 17    -    ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰
 مزدا اعلام کرده از مدل به روزرسانی شده Mazda 6 2018 در نمایشگاه پیش روی خودروی لس آنجلس رونمایی خواهد کرد.

 مزدا 6 مدل 2018 در نمایشگاه خودروی لس آنجلس معرفی می‌شود، قدرت بیشتر، طراحی بهتر

مزدا 6 مدل 2018 در قالب به روزرسانی‌های جدید قرار است تغییراتی چشمگیر را تجربه کند. از جمله این موارد می‌توان به بهینه‌سازی‌های چشمگیر در بخش طراحی و البته توان موتور این خودروی سدان اشاره کرد. این مجموعه تغییرات، سومین بهینه‌سازی پی در پی  را از زمان آخرین بهبودهای صورت گرفته در سال 2012 میلادی، برای Mazda 6 به همراه خواهد داشت.
 
 مزدا 6 مدل 2018 در نمایشگاه خودروی لس آنجلس معرفی می‌شود، قدرت بیشتر، طراحی بهتر

برای مدل 2018 میلادی، مزدا ایده اضافه کردن موتور 4 سیلندر 2.5 لیتری Skyactiv توربو را درنظر گرفته است که توان 250 اسبی را در کنار گشتاور 310 پوند-فوت به همراه خواهد داشت. این ترکیب را هم‌اکنون می توانید در کراس اور CX-9 هم مشاهده کنید.

مزدا 6 مدل 2018 تکنولوژی‌های امنیتی نظیر کروز کنترل الکترونیکی را هم به همراه نمایشگر 360 درجه‌ای این خودروساز برای کاربران به ارمغان می‌آورد. 

اگرچه بهینه‌سازی‌های انجام شده در بخش طراحی، تا حدودی به چشم می‌آیند اما به نظر می‌رسد قصد طراحان مزدا بر این بوده که یکپارچگی را در محصولات این شرکت به همراه بیاورند. به این منظور، مزدا 6 چهار المان طراحی را از CX-5 و CX-9 به عاریت گرفته است. از جمله این موارد می‌توان به طراحی خشمگین‌تر خودرو در بخش جلو و البته الگوبرداری در بخش‌هایی نظیر گریل و در نهایت، محیط ساده‌تر داخل خودرو اشاره کرد.


نقدستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار