از شوماخر چه خبر؟
کد خبر: ۹۱۴۴
تاریخ انتشار: 2015 August 29    -    ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۵
براى بسيارى از ورزش دوستان و به ويژه هواداران مسابقات هيجان انگيز اتومبيل رانى فرمول يك، در اين روزها پرسش هاى زيادى در زمينه وضعيت سلامتى ميشائيل شوماخر اسطوره اين رقابت ها مطرح است، چون در ماه هاى اخير به ندرت خبر جديدى در اين باره منتشر شده است.

.ميشائيل شوماخر در اواخر سال 2013 ميلادى دچار حادثه اى دلخراش در يكى از پيست هاى اسكى واقع در كوه هاى آلپ شد و بعد از مدتى حضور در بيمارستان، ادامه پروسه وى بيش از يك سال است كه در خانه اش پيگيرى مى گردد. اما از زمانى كه اين اسطوره آلمانى فرمول يك به خانه منتقل شده به ندرت خانواده او اجازه مى دهند تا خبرى از وضعيت سلامتى وى به بيرون و در دنياى مطبوعات درز پيدا نمايد.

حال در روزهاى اخير ميكا هكينن فنلاندى كه سال ها در رقابت هاى فرمول يك رقيب اصلى ميشائيل شوماخر محسوب مى گرديد، مطلبى را در وب سايت تيم انگليسى مك لارن در خصوص شرايط سلامتى و جسمانى ميشائيل شوماخر منتشر نموده است. اين راننده فنلاندى در مطلب خود در اين باره صحبت نموده كه آسيب ديدگى مبشائيل شوماخر چه پيامدهاى سنگينى مى تواند براى وى به دنبال داشته باشد.

انتشار چنين مطلبى از سوى ميكا هكينن سبب شد تا بسيارى از مطبوعات اروپايى در هفته گذشته با استناد به صحبت هاى اين راننده فنلاندى و برداشت هاى خود مطالبى را در زمينه وضعيت سلامتى ميشائيل شوماخر منتشر نمايند و آن را به تيترهاى اصلى خود بدل كنند. بعد از چنين بازتاب وسيعى اما سايت مك لارن به عنوان منبع اصلى اين خبر به طور كاملا ناگهانى اقدام به حذف يادداشت ميكا هكينن نموده و تا كنون با وجود پرسش ها و درخواست هاى مختلف روزنامه هاى اروپايي، نسبت به اقدام خود هيچ واكنشى نشان نداده است.

ميكا هكينن در بخش هايى از اين يادداشت جنجالى به رقابت مشترك خود با ميشائيل شوماخر اشاره نموده و نوشته است:

    در اين دنيا گاهى معجزاتى رخ مى دهند و من به طور مدام آرزو مى كنم كه چنين معجزه اى براى ميشائيل هم به زودى اتفاق بيفتد. به نبرد ادامه بده دوست قديمى من!

يا در بخشى ديگر از مطلب خود هكينن اشاره نموده:

    ميشائيل راننده فوق العاده اى بود، يكى از بهترين ها در تاريخ رقابت هاى اتومبيلرانى.

آيا ميكا هكينن از ميزان بازتاب و جنجالى كه اظهاراتش مى توانست به همراه داشته باشد، با خبر نبوده است؟ آيا مطلب اين اتومبيلران فنلاندى تنها بر اساس گمانه زنى بدون اطلاع از جزئيات بوده است؟ آيا مدير برنامه هاى شوماخر تلاش ننموده كه تاثيرى بر چنين يادداشتى داشته باشد؟ البته زابينه كيم مدير برنامه هاى شوماخر تا كنون نه به صورت كتبى و نه حتى شفاهى حاضر به اظهار نظر در زمينه يادداشت منتشره در وب سايت مك لارن نشده است.

براى آخرين بار مدير برنامه هاى شوماخر در ماه مى سال جارى ميلادى (حدود سه ماه قبل) در گفتگويى با وب سايت يكى از اسپانسرهاى شخصى ميشائيل شوماخر مدعى شده بود كه:

    من بسيار خوشحال هستم كه مى توانم بگويم شوماخر پيشرفت هاى بسيار خوبى داشته است، البته من همواره اظهارات خود را درباره ميزان سلامتى شوماخر با ملاحظه مصدوميت سنگينى كه شوماخر از ناحيه سر داشته، بيان نموده ام.

البته مدير برنامه هاى اين راننده آلمانى همواره تاكيد داشته است كه پروسه سلامتى و بهبود كامل شوماخر بسيار طولانى و زمان بر خواهد بود.

ميشائيل شوماخر در حادثه اى كه در تاريخ 29 دسامبر سال 2013 در كوه هاى آلپ واقع در كشور فرانسه براى وى روى داد،‌ دچار مصدوميت سنگينى از ناحيه سر شد و چند روزى خطر مرگ وى را تهديد مى نمود و چندين ماه نيز در وضعيت كما قرار داشت. اين راننده آلمانى از سپتامبر سال گذشته جهت ادامه پروسه درمان و به دور از انظار عمومى به منزل خود واقع در سوئيس منتقل شده است. حال اظهارات دو گانه ميكا هكينن نه تنها ترديدها و پرسش ها در زمينه وضعيت سلامتى ميشائيل شوماخر را كاهش نداده، بلكه به گمانه زنى ها و شايعات در اين زمينه به مراتب افزوده است.
طرفداری

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار