و این هم دوچرخه هوشمند+عکس
کد خبر: ۹۱۱۳
تاریخ انتشار: 2015 August 28    -    ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳
اگر اهل دوچرخه‌سواری هستید، با ابزار جدیدی که برای نصب روی دوچرخه اختراع شده می‌توانید راحت‌تر و حرفه‌ای تر از قبل مسیریابی کنید.

2smrthlo.jpg





روش‌های متعددی برای هدایت و مسیریابی دوچرخه از طریق تلفن همراه و ساعت‌ هوشمند وجود دارد که برای استفاده از آن لازم است، حتما به صفحه گوشی یا ساعت خود خیره شوید که این کار خطرناک است؛ به ویژه در مسیرهایی که شیب‌دار هستند. «SmartHalo» ابزاری است که این مشکل را حل می‌کند و با استفاده از آن دیگر لازم نیست به تلفن همراه خود نگاه کنید. فقط باید نرم افزار گوشی خود را فعال و با بلوتوث به آن متصل شوید و بعد با خیال راحت گوشی را درون جیب خود قرار دهید.

این ابزار که بسیار ساده طراحی شده، درست جلوی دوچرخه شما قرار می‌گیرد و بدون اینکه حواستان را پرت کند، شما را در جهت‌یابی کمک می‌کند. بعد از روشن کردن، این ابزار مسیر درست را با رنگ سبز نشان می‌دهد و هنگامی که مسیر را اشتباه بروید، با یک چراغ چشمک‌زن قرمز هشدار می‌دهد. علاوه بر این، با اتصال «SmartHalo» به تلفن همراه، می‌توانید اطلاعاتی مثل میزان مسافت طی شده، میانگین سرعت و کالری سوزانده شده را هم دریافت کنید.

smrthloSFTWRE.jpg

زمانی هم که این ابزار را گم کنید یا از آن دور شوید، می‌توانید با تلفن همراه آن را مکان‌یابی و به راحتی پیدا کنید. این دستگاه علاوه بر اینکه نسبت به شرایط جوی مختلف مقاوم است، از سیستم ضدسرقتی قوی برخوردار است که مانند دزدگیر عمل کرده و سارقان را ناکام می‌کند.

در نهایت این ابزار قابلیت تشخیص تاریک شدن هوا را هم دارد و به صورت خودکار چراغ جلوی دوچرخه را روشن می‌کند. این چراغ همچنین هنگامی که شما دوچرخه را متوقف کنید و از آن پیاده شوید، به صورت خودکار خاموش می‌شود. با تمام این امکانات شاید به نظر می‌رسد که این وسیله نیاز به شارژ کردن روزانه دارد؛ اما سازندگان آن ادعا می‌کنند که باتری آن تا سه هفته دوام می‌آورد.

«SmartHalo» که از ماه مه سال ۲۰۱۶ میلادی روانه بازار خواهد شد، با قیمت ۱۴۹ دلار به فروش خواهد رسید.

مجله مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار