پخش 300 کيلو گوشت قرمز بين نيازمندان
کد خبر: ۹۱۱۰
تاریخ انتشار: 2015 August 28    -    ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰
"حسين زين الديني" با اشاره به اينکه مراکز نيکوکاري پل ارتباطي بين کميته امداد و جامعه مردمي هستند، افزود: مرکز نيکوکاري يک واحد مردمي است که توسط معتمدين محلي و هيئت امناي مساجد و با همکاري اقشار مختلف مردم به صورت داوطلبانه و با نظارت کميته امداد به نيازمندان مساعدت مي نمايد.

وي اظهار داشت: هدف از ايجاد مراکز نيکوکاري، تمرکز زدايي و واگذاري امور به دست افراد هر محله است که به صورت خود جوش و داوطلبانه، جهت کاهش آلام و فقر افراد محله و بهبود زندگي آنها تلاش مي کنند.

زين الديني اذعان داشت: خيرين و نيکوکاران بخش بفروئيه 300 کيلو گرم گوشت قرمز به ارزش 61 ميليون رالو به مرکز نيکوکاري بفروئيه اهداء نمودند، که پس از بسته بندي، بين 300 خانوار نيازمند تحت حمايت مرکز نيکوکاري بفروئيه توزيع شد.

مدير کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان ميبد در ادامه با بيان اينکه درحال حاضر دو مرکز نيکوکاري در بخشهاي بفروئيه و ندوشن فعال هستند، گفت: در آينده نزديک سه مرکز نيکوکاري ديگر در شهرستان افتتاح خواهد شد تا  با حمايت خيرين و شناسايي نيازمندان واقعي هر محله توسط افراد معتمد محلي،  بتوانيم خدمات بهتري به نيازمندان شهرستان ارائه نمائيم.

ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار