زنان مصنوعی می آیند+عکس
کد خبر: ۹۱۰۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2015 August 28    -    ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰
این روزها عروسک های انسان نمای چینی به صورت گسترده در بازار کشورهای اسلامی در حال توزیع است و این مساله جای نگرانی دارد چراکه باعث می شود با از بین رفتن ارزش ها و تخریب افکار جوانان بنیان خانواده ها سست شود !

 
*هدف از ساخت عروسک های مبتذل چیست؟
 
به گفته صاحب شرکت تولید کننده این محصول ، هدف از ساخت این عروسک های انسان نما کمک به جامعه بشری است ، به خصوص جوانان بعضی کشورها که در محدودیت به سر می برند!

زنان و مردان مصنوعی در راه + تصاویر

آیا ساخت محصولات غیر اخلاقی کمک به جامعه بشری می کند؟!
آیا جوانان را به انحطاط اخلاقی و انواع بیماری های روانی نمی کشانند؟!

شرکت های چینی جزو غول های اقتصادی دنیا هستند و البته برای این شرکت ها هیچ چیز جز تسخیر بازار و فروش جنس معنا ندارد.
 
*زندگی بیمارگونه با عروسک های انسان نما
 
مدت هاست که کودکان به خصوص در کشورهای اسلامی با تبلیغات گسترده شبکه های ماهواره ای ، درگیر روند رو به رشد توزیع عروسک های انسان نما هستند که شرایط اخلاقی، روحی، مادی، اعتقادی  و... انسان را نشانه گرفته است.

زنان و مردان مصنوعی در راه + تصاویر



امینه رحمت، روانشناس و کارشناس مسائل جنسی در این باره می گوید: وقتی فردی با عروسک زندگی می کند، دچار اختلالات شدید روانی می شود چراکه رابطه منطقی برقرار نشده و عاطفه ای شکل نمی گیرد. رابطه ای سالم است که با منطق و ازدواج صورت گیرد تا با تداوم انسان را به آرامش برساند.

زنان و مردان مصنوعی در راه + تصاویر


انسان ها در طی مراحل رشد خود، رشد جنسی نیز دارند و اگر به صورت طبیعی این مسیر طی نشود، فرد در بزرگسالی دچار انواع بیماری ها می شود.

ناصر قاسم زاد، درمانگر و روانشناس، ارتباط با عروسک های انسان نما را بیماری "یادگارخواهی" می داند و می گوید: جوانان با این عروسک ها فقط به بیراهه کشیده می شوند و اختلالات روانی آنان به اختلالات جنسی می رسد تا جایی که بعضا تمایل به ازدواج را در خود سرکوب می کنند.
 
*عروسک های انسان نما، ضربه به نهاد خانواده
 
با حضور عروسک های مبتذل ، دختران و پسران خردسال نیز دچار بحران می شوند و بلایی بر سر جامعه می آید که جبران ناپذیر است.

دکتر امان الله قرایی مقدم، جامعه شناس، عروسک های مبتذل را خطری برای ارزش ها و هنجارهای جامعه می داند و می گوید: این عروسک ها در بد حجابی و بی حجابی تأثیر می گذارند و بی بندوباری را در جامعه ترویج می دهند و در مسائل ازدواج نیز اختلالاتی را ایجاد می کنند تا آنجا که احتمالا به تجدید نظر جوانان در امر ازدواج می انجامد و همچنین باروری و افزایش جمعیت را دچار بحران می کند.
 
این جامعه شناس توصیه می کند که  مسئولان قبل از گسترش دامنه حضور این عروسک ها در جامعه ، جلوی این معضل را بگیرند.

*عروسک های انسان نما پشت درهای ایرانند؟!

تاکنون این محصول ضد انسانی در سطح گسترده ، گریبان جامعه ما را نگرفته اما به شکلی متراکم در پشت مرزها صف کشیده است و با توجه به داغ بودن بازار سیاه قاچاق کالا حضور آن در ایران بعید نیست و زنگ هشدار آن چندی پیش برای مسئولان به صدا درآمده است.

 باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
7
2
خیلی زرنگن
میخوان با کاهش جمعیت مردم کشورهای دیگه خودشونو بر جهان مسلط کنن از همه لحاظ !
علي از تهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
0
0
سلام
خانواده ها اگر در محيط خانه جوانان خودرا آموزش دهند كه با ازدواج آسان كنار بيايند و انقدر همچشمي نكنند و جوانان را مسئوليت پذير نمايند و مسئولين هم كمتر حرف بزنند وراههاي ازدواج را هموار نمايند بخدا قسم هجمه اين عروسكهارا نداريم به شرط عمل به حرفها به قول معروف حرفي بزن كه بتوان روي ناخن نوشت عملي انجام بده كه نتوان با آب درياها اثر آن را نوشت .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار