روبرتو کارلوس در 90 از آرزوی محقق شده اش گفت !
کد خبر: ۹۰۸۸
تاریخ انتشار: 2015 August 28    -    ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
پرسش و پاسخ فردوسی پور و کارلوس را با هم مرور می‌کنیم.
ایران را چطور دیدید؟
خیلی خوشحالم که این جا هستم. لذت می‌برم از مهربانی مردم. آرزوی‌ من بود که به ایران بیایم. محبت مردم و عشق فوتبال باعث شده این جا باشیم.
روبرتو کارلوس در حین صحبت‌های سالگادو، کمی به پشت صحنه نگاه می‌کرد،‌ که باعث شد فردوسی پور به او بگوید «آقای کارلوس کمی هم شیطونی می‌کنند.» و او در توضیح گفت که دوستش را در پشت صحنه نگاه می‌کند. به نظر می‌رسد کارلوس در همین لحظه‌ها بود که فهمید دوستش حسابی تغییر کرده است!
آقای کارلوس از آن شوت های وحشتناک می‌زنی؟ در این مورد کارلوس حسابی خندید. فردوسی پور پرسید: تا حالا شده دیوار دفاعی جلوی تو نایستد و بترسد توپ برخورد کند بهش؟
کارلوس گفت: قطعا 4 - 5 شوت برای این بازی کنار گذاشته‌ام. آمده‌ام لذت ببرم. که بعد از این حرف‌ها فردوسی پور سریع گفت: «پس خوبه، همین جا چند نفر رو داریم که از جلوی شوت هات فرار کنن!»
 
جام جهانی 2002، تو فوق‌العاده بودی. در مورد آن تیم ملی برزیل صحبت کن.
98 رفتم فینال، باختم در فینال. منتظر بودیم 2002، با اسپانیا بازی کنیم، اما آن ماجرای داوری اتفاق افتاد و نشد. بعد هم در فینال به آلمان خوردیم. آن تیم ما فوق العاده بود. در یک بازه زمانی، ما فقط 3 بار باختیم. من هم بیشترین بازی را کردم.
یک گل عجیب، زمانی که پارمیلاس بودی زدی، چطوری می‌زنی این گل ها را؟
آن موقع من قدرت داشتم. (فردوسی پور دز همان لحظه گفت: مو هم داشتی!) و او گفت از همان زمان بود که چهره شدم من.
فردوسی پور گفت: بعضی‌ مواقع قوانین فیزیک را نقض کردی (اشاره به گل از زاویه بسته)، چطور واقعا؟ که کارلوس گفت: فوتبال بازی ثانیه‌هاست، در لحظه باید تصمیم بگیرید و این کار را انجام دهید.
کالوس در مورد گلش به فرانسه با آن کات معروف گفت: خودمم نمی‌دانم چه شد که این توپ به آن شکل رفت تو گل!
در مورد اشتباهت بگو، گلی که ماکای در بایرن مونیخ زد. گلی که روبرتو اشتباه کرد و سریع ترین گل تاریخ لیگ قهرمانان به ثمر رسید.
من نتوانستم به هماهنگی برسم. توپ از دستم در رفت. (او به شوخی گفت: آفساید نبود؟) و البته این گل ها مهم نیست. پیش‌ می‌آیند.

 خبرآنلاین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار