برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه «بن لادن» فاش شد +تصاویر
کد خبر: ۹۰۴۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 November 02    -    ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
 به گزارش پایگاه اینترنتی اکسپرس؛ آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) به تازگی ۴۷۰ هزار سند در خصوص «اُسامه بن لادن»، سرکرده پیشین القاعده را منتشر کرده است.

در بخشی از اسناد به سرگرمی‌ها و برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه بن لادن اشاره شده است. متفکر حملات ۱۱ سپتامبر از تماشای برخی از برنامه‌های غرب لذت می‌برد. در رایانه شخصی وی قسمت‌هایی از فیلم‌های مستر بین و کارتون خمیری «والاس و گورمیت» که به زبان فارسی پشتو دوبله شده، ذخیره شده بود.

سرگرمی‌های «بن لادن»

همچنین ۳۰ ویدئو درباره آموزش قلاب بافی در رایانه وی کشف شده که نشان می‌دهد مغز متفکر ۱۱ سپتامبر در اوقات فراغت خود به یادگیری قلاب بافی اهتمام داشته است. فایل پی دی اف مجله‌های شخصی بن لادن، تبلیغات گروه‌های افراطی- تکفیری شامل ویدئو‌هایی از روش‌های اعدام، سخنرانی ها و مستند‌هایی از قبیل: «تحت تعقیب» درباره سرکردگان گروه‌های تروریستی که از شبکه سی ان ان پخش شده بود، در رایانه شخصی وی کشف شد.

سرگرمی‌های «بن لادن»

دیگر فایل‌های کشف شده از رایانه بن لادن، شامل مجموعه‌ای از عکس‌های ملکه الیزابت، پرنس هری و پرنس چارلز – نوه‌های ملکه انگلیس-- است که دلیل آن مشخص نیست.

سیا روز گذشته نزدیک به ۴۷۰ هزار فایل دیگر از اسناد بن لادن شامل نشریه شخصی او؛ نزدیک به ۷۹ هزار فایل صوتی، عکس و بیش از ده هزار ویدیو را که در یورش ماه می ۲۰۱۱ نیرو‌های آمریکایی به مجتمع مسکونی او در ابوت آباد پاکستان بدست آمد، منتشر کرد.

باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
0
0
اصلا هم که امکان نداره این فایل های مستربین و کارتون و قلاب بافی مال زن و بچه هاش باشن !
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار