رکوردداران ازدواج درمیان بازیگران هالیوود +تصاویر
کد خبر: ۹۰۳۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 November 02    -    ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
در این مطلب با رکوردداران ازدواج در میان بازیگران هالیوود آشنا می شوید.
الیزابت تیلور

الیزابت تیلور بازیگر سرشناس یهودی‌تبار آمریکایی و برندهٔ دو جایزه اسکار برای بهترین بازیگری بود. الیزابت تیلور ۸ بار ازدواج کرده است.

معروفترین و جنجالی ترین ماجرای عشقی او باوجود داشتن همسر ارتباط او با ریچارد برتون بود که واکنش واتیکان را هم در پی داشت- آنها در سال ۱۹۶۲ در جریان فیلمبرداری کلئوپاترارابطه‌ای عاشقانه را شروع کردند- .

رکوردداران ازدواج بازیگران هالیوود

الیزابت تیلور در طول سالها دچار ناراحتی‌های جسمانی گوناگونی بود او در سال 1980 متوجه بیماری ایدز شد. وی طی درمان های طولانی مدت در سن 79 سالگی در حالی که با بیماری اش دست و پنجه نرم می کرد از دنیا رفت.

تام کروز

تام کروز در سیراکیوز از شهرهای مرکزی ایالت نیویورک آمریکا به دنیا آمد. او با بازی در فیلم " تاپ گان" به شهرت جهانی رسید.

تام کروز تا کنون3بار ازدواج کرده است. وقتی با نیکول کیدمن ازدواج کرد شاید هیچ کس فکر نمی کرد که چند سال بعد از اوجدا شود؛ ولی این اتفاق افتاد و آنهارسما از هم طلاق گرفتند، در حالی که کیدمن سه ماهه باردار بود- اوالبته پس از طلاق بچه اش را سقط کرد-.

تام کروز سپس با میمی راجرز ازدواج کرد، ولی پس از مدت کوتاهی از او هم جدا شد.آخرین همسر تام، کتی هلمز نام دارد. جالب است بدانید که تام در بالای برج ایفل از کتی تقاضای ازدواج کرد و او نیز پذیرفت. هر چند مدتی بعد کروز از کتی هلمز نیز جدا شد!گویا قرار است تام کروز به زودی با "میراندا کر" ازدواج کند!

جنیفر لوپز

جنیفر لوپز متولد و بزرگ شده محله کَسل هیل در همسایگی برونکس واقع در نیویورک است. نخستین فیلمی که جنیفر لوپز به عنوان یک بازیگر کلیدی، ایفای نقش کرد فیلم با ژانر زندگینامه به نام" سلنا " بود در این فیلم جنیفر لوپز به عنوان یک بازیگر برجسته و متمایز موفق شد جایزه آلما را دریافت کند. همسران وی اوجانی نوا، کریس جود، بن افلک و مارک آنتونی بودند.

رکوردداران ازدواج بازیگران هالیوود

برد پیت

برد پیت بازیگر و تهیه کننده آمریکایی است. وی تاکنون پنج‌بار نامزد دریافت جایزه اسکار و جایزه گلدن گلوب و یک‌بار برنده جایزه گلدن گلوب شده است.

برد پیت بعد از مدتی ارتباط با بازیگر زن سینمای هالیوود، گوئینت پالترو، تصمیم به ازدواج با جنیفر آنیستون می‌گیرد که ازدواجشان ۵ سال عمر می‌کند. سپس وارد رابطه‌ای با آنجلینا جولی می‌شود. زندگی این دو به شکل جهانی مورد توجه همگان قرار گرفت که البته از هم جدا شدند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مریخ
|
United States
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
0
2
بازیگرای کشور خودمونم روی اونا را سفید کردند که...
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار