بنز مدل 2017 +عکس
کد خبر: ۸۹۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2015 August 27    -    ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
برند آلمانی سرانجام از مدل Mercedes-AMG C63 coupe رونمایی کرد تا قدرتمندترین محصول کلاس C خود را معرفی کرده باشد.

خودرو Mercedes-AMG C63 coupe به صورت رسمی‌رونمایی شد تا اسپرت ترین محصول کلاسC تاکنون رونمایی شده باشد.

 پس از نشت‌های متعدد خبری و انتشار تیزرهای مختلف از Mercedes-AMG، خودروساز آلمانی جزئیات رسمی‌مدل C63 coupe را پیش از نمایشگاه خودرو فرانکفورت در ماه آینده منتشر کرده است.

بنز مدل 2017 +عکس

طبق انتظارات این کوپه لوکس دارای یک موتور ۴.۰ لیتری بیت توربو V8 با قدرت پیشرانه ۴۶۹ اسب بخار و گشتاور ۴۷۹ پوند بر فوت در مدل استاندارد و قدرت پیشرانه ۵۰۳ اسب بخار و ۵۱۶ پوند بر فوت نیروی گشتاور در نسخه C63 S است که این سیستم نیروگاهی بر روی یک جعبه دنده AMG Speedshift MCT هفت سرعته اسپرت متصل شده است.

یکی از اهداف اصلی Mercedes-AMG این بوده است که مدل جدید C63 coupe بیشترین تمایز را از مدل‌های C63 sedan داشته باشد که در نتیجه جلوپنجره‌ها دوباره طراحی شده اند و گلگیرهای عقب گسترده تر شده اند و در ضمن از لاستیک‌های گسترده تر در جلو و عقب بهره می‌برد.

مدل استاندارد C63 coupe با یک سیستم مکانیکی لغزش محدود مجهز خواهد شد در حالی که مدل C63 S coupe دارای یک سیستم کنترل الکترونیکی خواهد بود.

پایگاه اطلاع رسانی صنعت خودرو و صنایع وابسته در این مورد نوشته است: به هر حال مدل ۲۰۱۷ Mercedes-AMG C63 coupe در تابستان آینده روانه بازار شود که به طور طبیعی قیمت گذاری آن نیز در رونمایی رسمی‌در نمایشگاه خودرو فرانکفورت و یا در زمان عرضه اعلام خواهد شد.

توبیاس مورس رئیس هیئت مدیره Mercedes-AMG GmbH در این مورد می‌گوید: مدل جدید در حقیقت درک ما از پیشرفت یک مدل کوپه است که یک دینامیک عالی در سطح بسیار بالا به همراه بهبود مصرف سوخت اقتصادی را عرضه می‌کند و علاوه بر این ما یک تصویر جسورانه با طراحی عضلانی ار عرضه کرده ایم تا رانندگان از لذت رانندگی در تمامی‌جهات بهره مند شوند.

خبرآنلاین
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
0
0
پژو دارم مدل 82 سبز یشمی دو گانه دستی کپسول بزرگ عقش کن ......... کی سوار بنز 2017 میشه...... چون که دیگه قرار گذاشیم ماشین صفر نخریم حتی بنز.....خخخخخخ
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار