مواد کشیدن به خاطر پدر!
کد خبر: ۸۹۷۴
تاریخ انتشار: 2015 August 26    -    ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰
زن جوان زمانی كه دید شوهرش به خاطر اعتیاد پدرش نمی تواند اعتیاد خود را ترك كند تصمیم به جدایی گرفت.

چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی دیگر تحمل زندگی در كنار شوهرم را ندارم. وقتی با او آشنا شدم بعد از مدتی متوجه شدم که پدرش اعتیاد دارد. ولی به این موضوع اهمیتی ندادم و از آنجا که عاشق شوهرم بودم با این شرایط با او ازدواج کردم.

وی افزود: اوایل ما زندگی خیلی خوبی داشتیم و هیچ مشکلی سر راهمان نبود. تا اینکه 4 سال پیش زندگی ام نابود شد. همه چیزم را از دست دادم و به یک زن بدبخت تبدیل شدم. شوهرم در رفت و آمد با دوست هایش مواد مخدر کشید و اعتیاد پیدا کرد. وقتی این موضوع را متوجه شدم به شدت شوکه شدم. ولی شوهرم گریه کرد و قول داد که ترک کند.

زن جوان ادامه داد: شوهرم چند باری موفق به ترک اعتیادش شد. ولی این ها مشکل اصلی من نیست. مشکل من پدرشوهرم است که با اعتیادش هربار که شوهرم سعی می کند ترک کند و یا حتی موفق هم می شود، او را ترغیب به کشیدن مواد مخدر می کند. الان 4 سال از اعتیاد همسرم گذشته و در این سال ها چندین بار اعتیادش را ترک کرده است. ولی به خاطر پدرش باز هم مواد کشیدن را شروع کرده است.

وی در ادامه گفت: شوهرم هر بار به خانه پدرش می رود، در انجا مواد می کشد و پدر بی رحمش آنقدر عاطفه ندارد که اجازه دهد پسرش اعتیادش را ترک کند. باور کنید اگر پدرشوهرم نبود شوهرم تا الان برای همیشه اعتیادش را ترک کرده بود. ولی او هیچ وقت اجازه نمی دهد و شوهرم روز به روز اعتیادش بیشتر می شود. من از ترک اعتیاد شوهرم ناامید شده ام و برای همین تصمیم به جدایی گرفتم.

بعد از صحبت های این زن شوهر وی نیز به دادگاه احضار شد تا قاضی صحبت های او را هم بشنود.‎

باشگاه خبرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار