این مدل کاروان های عروس جریمه می شوند!
کد خبر: ۸۹۶۰
تاریخ انتشار: 2015 August 26    -    ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰
اسماعیل ترکانلو روز سه شنبه در نشست ساماندهی مجالس عروسی با حضور مدیران شیروان اظهار کرد: برخی از کاروان های عروسی با ایجاد سر و صدا و به راه انداختن موتور سیکلت سوارها آرامش مردم را بر هم می زنند.

وی گفت: باید این گونه افراد جریمه سنگین شوند تا این فرهنگ نادرست عوض شود.
دادستان شیروان با اشاره به انجام برخی ناهنجاری ها در آیین های عروسی گفت: این مسائل برخی مواقع موجب مشکلاتی نظیر چاقو کشی در بین جوانان می شود که باید جلو این وضعیت گرفته شود.

فرمانده نیروی انتظامی شیروان نیز گفت: هم اکنون دشمن در کمین جوانان است و وقتی دید نمی تواند با ایران رو در رو بجنگد از طریق شبکه های اجتماعی و ماهواره جوانان را نشانه گرفته است.
سرهنگ مسعود وحیدی اظهار کرد: تمام شدن دیرهنگام مجالس عروسی اسباب آرامش شهروندان را به هم ریخته و اعتراضات مردم را به دنبال داشته است.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شیروان نیز گفت: نوع برگزاری مجالس عروسی در این شهر خراسان شمالی دغدغه فرهنگی مردم است که باید این مجالس در حد اعتدال ساماندهی و رعایت شود.

محمد عوض زاده با بیان اینکه هم اکنون در این زمینه فرهنگ سازی شده و اکثر مجالس در تالارها برگزار می شود اظهار کرد: مجالس عروسی در شهر نباید در خیابان ها برگزار شود.
وی گفت: همچنین صدای بلندگوهای تالارها باید متناسب با فضا تنظیم شود و اگر صاحبان مجالس آیین ها را بموقع تمام نکردند بلندگوها قطع خواهد شد.

شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
بولتن نیوز
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار