فستیوال دیدنی مدارس فوتبال دختران بوشهر+عکس
کد خبر: ۸۹۰۴
تاریخ انتشار: 2015 August 27    -    ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۵
نخستین دوره فستیوال فوتبال دختران زیر ۱۲ سال استان بوشهر عصر روز سه شنبه با حضور شماری از مسوولان و علاقه مندان به این رشته ورزشی در مجموعه ورزشی شهید بهشتی بوشهر آغاز شد.

 نایب رییس امور بانوان هیات فوتبال استان بوشهر در حاشیه این آیین در گفت وگو با ایرنا گفت: این فستیوال با حضور هشت تیم از چهار شهرستان شامل بوشهر، دشتستان، تنگستان و کنگان برگزار می شود.

زهره خلیفه بااشاره به حضور ۵۰ بازیکن دراین دوره از مسابقات افزود: پس از برگزاری این فستیوال یک تیم منتخب از بین آنها انتخاب شده و به فستیوال فوتبال دختران زیر ۱۲ سال کشور اعزام خواهند شد.

وی یادآور شد: ۲۰ شهریور ماه نیز مسابقات فستیوال فوتبال دختران زیر ۱۴ سال در بوشهر برگزار می شود که تاکنون چهار تیم برای این مسابقات اعلام امادگی کرده اند.

این مقام مسوول همچنین از برگزاری کلاس مربیگری سطح یک آسیا در بوشهر خیر داد و گفت: این دوره از ۲۴ شهریور ماه با حضور بانوانی از استان های بوشهر، فارس، کهکیلویه و بویراحمد و کرمانشاه به میزبانی این استان برگزار خواهد شد.

خلیفه اظهارداشت: هم اکنون در درجه B مربیگری آسیا دو نفر، C آسیا چهار نفر و در سطح D آسیا نیز ۶۰ از بانوان استان بوشهر فعالیت دارند.

اتحادخبر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار