بدل ترامپ در فیلم ایرانی +عکس
کد خبر: ۸۸۸۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 October 17    -    ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
فیلمبرداری فیلم «اولین تولد» به کارگردانی علی عطشانی با ضبط سکانس‌های مربوط به فرودگاه، با بازی دنیز ریچارد، جی عبدو و نینا نائبی و تام برنگر در شهر لس آنجلس ایالت کالیفرنیای کشور آمریکا به پایان رسید.

تام برنگر در «اولین تولد» با گریم دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا جلوی دوربین رفته است.چهره‌های شناخته شده ای از بازیگران هالیوود همچون ول کیلمر، رابرت نیپر، تام برنگر، تیلور کول، دنیز ریچاردز، گریک گرانبرگ، ویلیام بالدوین، جی عبدو، کن دویتیان، استیو وایلدر نیز در این فیلم ایرانی – آمریکایی ایفای نقش کرده‌اند.

 


داستان این فیلم که یک کمدی آمریکایی ایرانی است درباره دختری آمریکایی به نام کیت است که پدر او از سناتورهای جمهوری خواه مجلس سنا و از مخالفان اصلی ایران است و پسری ایرانی به نام بن که پدر او در ایران از مخالفین سر سخت آمریکا و هر گونه توافقی با آنها است. کیت و بن چند سالی است در آمریکا با هم ازدواج کرده و زندگی آرامی دارند تا این که مقابله 2 پدر پیش می‌آید.

فیلمبرداری این فیلم که اولین تولید مشترک ایران و هالیوود است طی 40 جلسه استودیویی و میدانی انجام شد.

عطشانی طی روزهای گذشته در واکنش به سخنان رئیس جمهوری آمریکا، در فضای مجازی نوشت:‌ «مصاحبه آقای ترامپ رو دیدم... ای کاش میتونستی قسمت‌هایی از فیلمی که در خدمتتون ساختیم رو ببینین آقای رئیس جمهور!»

مشرق
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
0
0
مزخرف ترین فیلم هارو میسازن ایشون
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار