عذرخواهی عجیب سعید معروف از مردم لهستان!
کد خبر: ۸۸۱۴
تاریخ انتشار: 2015 August 25    -    ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰
سعید معروف کاپیتان این روزهای تیم ملی والیبال ایران همان پسر فعال، خوش فکر والیبال ایران است که در زمان سرمربیگری مرحوم حسین معدنی سرانجام به عنوان پاسور ثابت تیم ملی والیبال ایران به میدان رفت. اما بعد از حضور ولاسکو به دلیل آن چه از سوی فدراسیون مسائل غیر فنی عنوان شده بود، کنار گذاشته شد و از اردو خارج شد.

تیم ملی والیبال ایران در جام جهانی 2011 امیرحسینی را به عنوان پاسور در اختیار داشت و معروف به اردوهای تیم ملی نمی رفت. سازمان لیگ فدراسیون قانونی را تصویب کرد که در صورت عدم تمکین بازیکنان از کادر فنی تیم ملی آن ها اجازه بازی در لیگ را نخواهند داشت. بدین ترتیب قرارداد باشگاهی برخی از بازیکنان مثل معروف به خطر افتاد و او بار دیگر به اردوهای تیم ملی برگشت. اگر چه او در ابتدا رابطه خوبی با ولاسکو نداشت اما بعد از اختلاف نظر علیرضا نادی کاپیتان وقت تیم ملی با جادوگر دنیای والیبال و مورد غضب قرار گرفتن او، سعید معروف به عنوان کاپیتان تیم ملی معرفی شد.

به هر ترتیب بسیاری از مردم معروف را به عنوان کاپیتان مردمی تیم ملی می‌شناختند و او نزد مردم محبوبیت زیادی پیدا کرد اما پس از سه شکست تیم ملی والیبال ایران در جام واگنر مصاحبه ای از سعید معروف منتشر شد که تعجب بسیاری از مردم و علاقه مندان والیبال را به دنبال داشت.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران بعد از سه باخت متوالی در جام واگنر و نمایش ضعیف تیم ملی مقابل ژاپن به جای عذرخواهی از مردم ایران، از مردم لهستان عذرخواهی کرد.

بنا بر خبر منتشر شده در سایت رسمی فدراسیون والیبال ایران، سرگروه تیم ملی والیبال ایران درباره عملکرد ایران در این رقابت ها گفت: عملکرد کلی ما در این بازی‌ها خیلی بد بود و باید از مردم لهستان عذرخواهی کنیم که نتوانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و لذت بازی خوب را از آنان گرفتیم!

حال این پرسش مطرح است که چرا معروف به جای مردم ایران از مردم لهستان عذرخواهی کرده است؛ مردمی که هر بار به استقبال او و سایر بازیکنان تیم ملی در فرودگاه می روند و ساعت ها زیر آفتاب پشت سالن تمرین می نشینند و در نهایت ساعت ها قبل از بازی های خانگی برای تشویق تیم ملی به سالن می روند. آنها از کاپیتان تیم ملی خود انتظار دیگری دارند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار