آلبوم تصویری «رضا صادقی» منتشر می‌شود
کد خبر: ۸۸۰۹
تاریخ انتشار: 2015 August 25    -    ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
رضا صادقی به زودی آلبوم تصویری خود را با نام «صدای ستارگان» منتشر خواهد کرد و همچنین کنسرت این خواننده روز جمعه ششم شهریور ماه در تالار بزرگ وزارت کشور از ساعت 21:30 برگزار می‌شود.

رضا صادقی بزودی آلبوم تصویری خود را با نام «صدای ستارگان» منتشر خواهد کرد، این اثر که از کنسرت اردیبهشت 92 رضا صادقی در تهران و توسط برادران بوشهری کارگردانی و فیلمبرداری و تدوین شده است مجموعه قطعاتی از آلبوم همین را داراست.

این مجموعه تصویری با امتیاز موسسه آوای هنر و توسط مرکز پخش هنر اول در سراسر کشور پخش می‌شود.

پویا نیکپور (پیانو و رهبر ارکستر)، علی شهبازی (گیتار الکتریک)،فاضل پیش(گیتار نایلون)، دارا دارایی (گیتار باس)، مرتضی کریمی (عود)، میلاد عالمی (ویولن)، امیر شهابی (کیبورد) و آرش پژند مقدم (درامز)، حسین شریفی (ترومبون)، علیرضا میرآقا (ترومپت)، رضا آذرنجات(ترومپت)اعضای ارکستر رضا صادقی را در این کنسرت تشکیل داده اند.

همچنین دومین کنسرت رضا صادقی روز جمعه ششم شهریور ماه در تالار بزرگ وزارت کشور از ساعت 21:30 برگزار می‌شود.

در این اجرا، پویا نیکپور رهبر ارکستر و نوازنده پیانو است و از جمله دیگر نوازندگان می توان به : عمید بنکدار نوازنده گیتار باس، آرش مقدم نوازنده درامز، فاضل پیش نوازنده گیتار نایلون، امیر شهابی نوازنده کیبورد، مرتضی کریمی نوازنده عود، حسین شریفی نوازنده ترمبون، علیرضا میرآقا نوازنده ترومپت، بنیامین بیانی نوازنده ساکسفون و رضا آذرنجات نوازنده ترومپت اشاره کرد.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار