اطلاعاتی درباره همسر مرموز کیم جونگ اون
کد خبر: ۸۷۰۷۹
تاریخ انتشار: 2017 September 28    -    ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
اگرچه جزییات چندانی درباره ری سول جو، زنی که در سال ۲۰۱۲ به عنوان همسر رهبر کره شمالی معرفی شد وجود ندارد، اما گمان برده می‌شود که او ۲۸ سال سن داشته و در حال حاضر مادر سه فرزند است.

 روزنامه ایندیپندنت نوشت: با این حال حکومت منزوی کره شمالی این اطلاعات را تایید نکرده است. ری سول جو اغلب در انظار عمومی ظاهر نمی‌شود و معمولا هنگامی دیده می‌شود که کیم جونگ اون رهبر کره شمالی آزمایش‌های موشکی این کشور را جشن می‌گیرد. ری سول جو اغلب در تصاویر لبخند مودبانه داشته و لباس خوش دوخت و رنگی می‌پوشد.

براساس گزارش‌ها، این زن از یک خانواده نخبه بوده پدرش استاد دانشگاه و مادرش دکتر است و جزییات چندانی درباره زندگی‌اش وجود ندارد و مشخص نیست چه طور همسر کیم جونگ اون شده است. همه چیزهایی که درباره او گفته شده شامل این است که نخستین بار در ژوییه ۲۰۱۲ به عنوان همسر کیم جونگ اون شناخته شد چون رسانه‌های کره شمالی رسما آن را اعلام کردند.

هنوز دقیقا مشخص نیست که آنها دقیقا چه زمانی ازدواج کردند، برخی گزارش کردند که این عروسی در سال ۲۰۰۹ رخ داده و یکسال بعد از آن ری یک بچه به دنیا آورده است عده‌ای دیگر گفتند که این زوج تا زمان یک کنسرت موسیقی در سال ۲۰۱۰ با یکدیگر ملاقات نکرده‌اند. این در حالی است که حکومت کره شمالی این عروسی و جزییات آن را پنهانی نگه داشته همانطور که پدر کیم جونگ اون یعنی کیم جونگ ایل هرگز همسران متعددش را به شکل علنی فاش نکرد.

مقامات اطلاعاتی کره جنوبی گفته‌اند ری سول جو زمانی در چین خوانندگی فراگرفته و در سال ۲۰۰۵ به عنوان عضو یک تیم تشویق کنندگان ورزشکاران کره شمالی به کره جنوبی آمده است. گفته شده که او اقلام مد غربی را دوست داشته و کیف‌های گران قیمت دیور و شنل دارد. او اوایل سال جاری میلادی چند ماه در انظار عمومی ظاهرا نشد که به گفته مقام‌های اطلاعاتی کره جنوبی علتش به دنیا آوردن یک فرزند و حاملگی بوده است.

ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار