مرگ دردناک پسربچه در سرسره وحشت
کد خبر: ۸۷۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2015 August 24    -    ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵
پسربچه 9 ساله وقتي براي سر خوردن وارد تونل بازي در بوستان جهاد شد، به طور مرموزي جان باخت.

صبح ديروز زوج جواني با حضور در دادسراي امور جنايي اعلام كردند پسر 9 ساله‌شان در قسمت بازي كودكان در بوستان جهاد، حوالي ميدان 9 دي در بزرگراه نواب به طرز مرموزي فوت شده است و از مسئولان شهري آن منطقه شكايت دارند.

پدر اين كودك در حالي كه لباس سياه به تن داشت در توضيح ماجرا به قاضي حسين پور، بازپرس ويژه قتل گفت: من خانه‌‌ام در كرج است و شغل آزاد دارم. چند روز قبل همراه همسر و دو كودك خردسالم راهي خانه باجناقم حوالي ميدان قزوين شديم.
 
شب حادثه بعد از خوردن شام، همراه دو خانواده براي تفريح به پارك جهاد آمديم. لحظاتي بعد پسر 9 ساله‌ام اميرحسين خواست او را به محل بازي كودكان ببرم كه قبول كردم. بعد هم اميرحسين و برادر بزرگش مشغول بازي شدند و من و مادرش مواظب آنها بوديم. لحظاتي بعد اميرحسين از پله‌هاي سرسره تونل مانند بزرگي كه داخل محوطه بازي بود بالا رفت و خودش را داخل تونل سرسره رها كرد.
 
من و مادرش چشمانمان به دهانه سرسره بود تا امير حسين را هنگام رسيدن به زمين ببينيم كه لحظاتي بعد ديديم پيكر بي‌جانش به پايين آمد . دنيا جلو چشمانم تار شد و با داد و فرياد از مردم كمك خواستم. شهروندي با تلفن اورژانس تماس گرفت اما مرد ديگري گفت كه اورژانس اينجا دير مي‌رسد به همين خاطر بلافاصله اميرحسين را بغل گرفتم و با خودرو عبوري پسرم را به بيمارستان شهيد فهميده رساندم اما تيم پزشكي گفتند كه او فوت شده است.
 
من ابتدا قصد نداشتم از كسي شكايت كنم اما ديروز عصر به محل فوت فرزندم رفتم تا از نزديك سرسره را ببينم. من خودم سوار سرسره شدم و خواستم بدانم پسرم چه حسي داشته است. سرسره خيلي بزرگ و داخل تونل آن به شدت تاريك بود و اين تاريكي در شب چند برابر شده بود و فهميدم كه اميرحسين از ترس جان خود را از دست داده است. من احتمال مي‌دهم كه اين سرسره استاندارد‌هاي مربوط به بازي كودكان را ندارد همچنين در اين سرسره تابلويي در خصوص شرايط سني و موارد ديگر پيش‌بيني نشده است. به همين دليل از مسئولان شهري آن منطقه شكايت دارم و اميدوارم شكايتم پيگيري شود تا ‌ديگر شاهد مرگ‌ هاي غم‌انگيز اينچنيني نباشيم و خانواده‌ها سياه‌پوش نشوند.
 
مادر داغدار اميرحسين هم گفت: من او را با شوق به تهران آوردم تا خاله‌اش را ببيند و پس از اين او را به پارك بردم تا خاطره خوشي داشته باشد اما پسرم جلو چشمانم پرپر شد و من را براي هميشه در عزايش سياه‌پوش كرد.
 
من فكر مي‌كنم سرسره پارك از استاندارد لازم براي بازي كودكان برخوردار نيست و پسرم از ترس تاريكي و پيچ‌هاي زياد تونل سرسره جانش را از دست داد. وي گفت: من هميشه پسرم را در كرج براي بازي به پارك مي‌برم و سرسره سوار مي‌شود اما سرسره آنجا بزرگ و تونلي و تاريك نيست.  در پايان قاضي حسين‌پور به پزشكي قانوني دستور داد علت اصلي مرگ پسر 9 ساله را اعلام كند و همچنين با صدور رأي عدم صلاحيت پرونده را براي رسيدگي به دادسراي ناحيه 7 فرستاد. تحقيقات درباره اين حادثه ادامه دارد.

جام نیوز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
1
2
پدر و مادرش که می فهمیدند، بچه شان از تاریکی می ترسد نباید به او اجازه می دادند. چرا تا به امروز برای کس دیگری این اتفاق نیافتاده است.
آروزی صبر برای خانواده و شادی روح مرحوم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار