باز هم عکس هایی حاشیه ساز از این آقازاده در اینستاگرام
کد خبر: ۸۷۰۰
تاریخ انتشار: 2015 August 25    -    ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
در روزهای گذشته عکسهایی از یک آقازاده با خودروها و لوازم لوکس و پرچم آمریکا در شبکه های اجتماعی دست به دست می شدند که این عکس ها را به کیان (احسان) علی آبادی، فرزند محمدعلی آبادی وزیر اسبق ورزش، منتسب می دانستند. عکس هایی که در وحله اول یادآور صفحه اینستاگرام بچه پولدارهای تهران بود.تصاویری همراه با مازراتی، ساعت های لوکس و گران قیمت و البسه مارک دار.

پس از فراگیرشدن عکسها در شبکه های اجتماعی، این تصاویر به سایت های خبری راه یافت و حتی باشگاه خبرنگاران متعلق به سازمان صداوسیما، گزارش مفصلی از این صفحه همراه با عکس های آن منتشر کرد تا عکس ها و انتساب آن به فرزند محمد علی آبادی، رسمیت بیشتری به خود بگیرد.

عکس های حاشیه ساز یک آقازاده
از آن سو اما در در اولین واکنش، اینستاگرام منتسب به پسر علی آبادی عنوان کرد که عکس های لوکس صرفا جنبه هنری دارند. ساعتی بعد اما همین عکس های لوکس و به خصوص عکس حالا دیگر مشهور استخر با دوبنده پرچم آمریکا، از این صفحه حذف و نام صفحه از کیان علی آبادی(kianaliabadi) به کیان دیزاینر(kian_designer_pv) تغییر کرد. همچنین پست تازه ای منتشر شد که صاحب صفحه (کیان علی آبادی) را در حال نمازخواندن در کربلا نشان می داد.
اما این همه ماجرا نبود چرا که شب گذشته تمامی عکس های شخصی از این صفحه حذف شدند و نام صفحه نیز به Architect_pvتغییر نام پیدا کرد.
عکس های حاشیه ساز یک آقازاده
شایان ذکرست که، این صفحه حدود 19 هزار فالوور دارد.
عکس های منتشر شده توسط سایت باشگاه خبرنگاران متعلق به سازمان صداوسیما:
عکس های حاشیه ساز یک آقازاده
همچنین این سایت پست فیسبوک مجری شبکه من و تو را نیز منتشر کرده است که نوشته:
این آلبوم اختصاص داره به یکی از آقازاده‌ها. پسر آقای علی آبادی رئیس تربیت بدنی و سرپرست وزارت نفت محمود احمدی نژاد. اسم این آقا "احسان"ـه که تو اینستاگرامش عوضش کرده و گذاشته "کیان". بله، این فرد پسر آقای "علی آبادی"ـه. با مازراتی عکس میگیره، با پورشه، و هی به همه میگه: "با ما لاکچری باشید". هفده هزار فالوئر بدبخت‌تر از خودش هم داره.
باشگاه خبرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار