طرزتهیه آسان اسپری تثبیت کننده آرایش در منزل
کد خبر: ۸۶۹۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 October 01    -    ۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
اسپری تثبیت کننده آرایش یکی از محصولات آرایشی که می تواند آرایش صورت را در مدت طولانی تر حفظ کند، استفاده از اسپری های تثبیت کننده آرایش است که بر روی نتیجه نهایی آرایش اسپری می شود.
طرزتهیه آسان اسپری تثبیت کننده آرایش در منزل
اسپری تثبیت کننده آرایش یکی از محصولات آرایشی که می تواند آرایش صورت را در مدت طولانی تر حفظ کند، استفاده از اسپری های تثبیت کننده آرایش است که بر روی نتیجه نهایی آرایش اسپری می شود. در این مطلب با نحوه ساخت اسپری تثبیت کننده و یا فیکساتور آرایش در منزل آشنا خواهید شد:

اسپری تثبیت کننده آرایش و نحوه ساخت آن

وسایل مورد نیاز:

    آب مقطر
    گلیسیرین 100%
    تونر
    بطری اسپری خالی

مرحله 1: قطرات گلیسیرین

مانند تمام فرمولاسیون های مربوط به پوست ، باید بفهمید که چه ترکیبی با پوست شما سازگار تر است، برای مثال در این آموزش، این خانم برای خود حدود 10 الی 15 قطره گلیسیرین را در یک بطری 100 میلی لیتری ریخته است. با استفاده از قطره چکان چند قطره گلیسیرین را درون یک بطری اسپری خالی بریزید.

گلیسیرین یک روان کننده محسوب می شود بدین معنی که رطوبت را در محیط اطراف حفظ می کند، بنابراین هرچه گلیسیرین بیشتری استفاده کنید نتیجه نهایی آرایش شما نمای مرطوب تر خواهد داشت، پس اگر پوست چرب دارید ، بهتر است از گلیسیرین کمتری استفاده کنید.
همچنین از سوی دیگر می تواند بدین معنی باشد که رطوب سطح بافت پوست را به خود جذب می کند و اگرچه شاید از دیگر منابع نتواند رطوبت را جذب کند ولی می تواند پوست را خشک کند. بنابراین همراه آن حتما از آب استفاده کنید. این نکات در صورتی که بخواهید با گلیسیرین کار کنید، برایتان مفید خواهد بود.

طرزتهیه اسپری فیکساتور آرایش در منزل
مرحله 2: آب + تونر
 
اسپری تثبیت کننده آرایش

مرحله بعدی این است که آب را به مخلوط اضافه کنید ، تا نیمه آب بریزید و سپس تکان دهید. بیشتر دستور تهیه های اسپری فیکساتور این کار را انجام می دهند ولی تفاوت آنها با این دستور این است که به آن مقداری تونر استفاده می شود. از آنجا که یک محصول مراقبت پوست به اسپری استفاده می شود، معقول تر است.
به خصوص آنکه تونرها منافذ باز پوست و همچنین براقیت پوست را به حداقل می رسانند، بنابراین نه تنها می تواند به عنوان اسپری ثابت کننده آرایش بلکه می تواند تا حدی به عنوان یک محصول مراقبت پوست نیز عمل کند.
 
اسپری تثبیت کننده آرایش

مرحله 3: نگهداری در بطری خالی
 
اسپری تثبیت کننده آرایش

اگر از قبل بطری خالی محصول قبلی خود دارید ، می توانید از آن استفاده کرده و لازم به خریداری یک بطری اسپری دار نیست.

تونرهایی که می توانید استفاده کنید:

شاید فکر کنید بهتر است از چه تونرهایی در اسپری فیکساتور خود استفاده کنید، شما می توانید از تونر دلخواه خود و یا تونرهای پیشنهادی زیر استفاده کنید:

تونر گلاب
 
اسپری تثبیت کننده آرایش

گلاب خواص ضد التهابی دارد که می تواند مشکلات پوستی نظیر آکنه، اگزما و … را آرام کند. گلاب به خصوص در کشورهای خاورمیانه بسیار استفاده می شود و خواص آن اثبات شده است. اگر آن را در اسپری خود شامل کنید می تواند برای مشکلات پوستی یاد شده موثر باشد.

تونر آلوئه ورا
 
اسپری تثبیت کننده آرایش

آلوئه ورا خواص مرطوب کنندگی دارد که می تواند برای پوست خشک عالی عمل کند، بنابراین افزودن آلوئه ورا به این محلول می تواند برای بهبود پوست های خشک موثر باشد.


تونر اسید گلیکولیک

اسید گلیکولیک برای لایه برداری و خصوصیات ضد پیری شناخته شده ، به همین دلیل بیشتر تونرها حاوی اسید گلیکولیک هستند. اگر نگران چین و چروک های پوست خود هستید، می توانید از این نوع تونر در اسپری فیکساتور خود استفاده کنید تا چین و چروک ها را تا حدی کاهش دهید.

اسپری تثبیت کننده آرایش
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
0
0
ممنون مفید بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار