واکنش صاحب «جناب خان» به سخنان رامبد جوان
کد خبر: ۸۶۶۸۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2017 September 25    -    ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
 چند شب پیش رامبد جوان در یک برنامه اینترنتی حضور یافت و از آمادگی برای مذاکره مجدد برای بازگشت جناب خان به برنامه «خندوانه» سخن گفت.

جناب خان همان عروسک بنفش‌رنگ اهل جنوب کشور که قبل از «خندوانه» در یک مجموعه شبکه نمایش خانگی با عنوان «کوچه مروارید» متولد شده بود در «خندوانه» دیده شد و با توانمندی های محمد بحرانی که تسلط زیادی به موسیقی های بومی دارد توانست به شخصیتی جذاب و با ویژگی هایی بومی و ایرانی تبدیل شود.

در ابتدای فصل چهارم «خندوانه» اما خبرهایی مطرح شد که سعید سالارزهی کارگردان «کوچه مروارید» به عنوان صاحب امتیاز عروسک جناب خان برای حضور او در فصل چهارم برنامه انتظاراتی را مطرح کرده که این انتظارات بعد از چندین ماه مذاکره به نتیجه نرسید و مانع حضور جناب خان در فصل چهارم شد. 

چند شب پیش اما رامبد جوان با پایان فصل چهارم «خندوانه» اعلام کرد که آماده مذاکره های دوباره است. این میان سراغی از سعید سالارزهی گرفتیم و او نیز از این آمادگی دوباره برای مذاکره درباره جناب خان و بود و نبودش در فصل چهارم این برنامه سخن گفت. 

سالارزهی در سخنان کوتاهی به خبرنگار مهر بیان کرد: من هم علاقمندم این مذاکرات صورت بگیرد و امیدوارم به سمتی پیش برویم که جناب خان در فصل جدید برنامه حضور داشته باشد. 

وی ادامه داد: امیدوارم این مذاکره به سمت تفاهم و یکدلی حرکت کند و شاهد نتیجه خوبی باشیم. 

سالارزهی در پایان درباره آنچه که در فصل قبل مانع از تفاهم شد، اظهار کرد: به نظر می رسد بهتر است هرچه در گذشته اتفاق افتاده فراموش کنیم، من هم منتظر هستم تا زمینه های این مذاکره از طرف صداوسیما، رامبد جوان و تیم «خندوانه» فراهم شود و حتما در این مذاکره حضور خواهم داشت. 

مهر
برچسب ها: جناب خان ، خندوانه
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
9
7
بالاخره رامبد به منت كشي افتاد............دلم خنك شد
درود برجناب خان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
3
10
فکر کنم سالارزهی به منت کشی افتاد جناب خان تو خندوانه جناب خان شد وگرنه ی عروسک زشت توی برنامه مزخرف بود خندوانه ومحمد بحرانی صاحب اصلی جناب خان هستن رامید میتونست ی عروسک درست کنه شبیه جناب خان با صدای بحرانی بنام جناب جان مثلا دادشش است یا ی فامیل دیگش تا این مرده فکر تلکه کردن رامبد نیفته
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
2
6
سلام، به نظرم رامبد با تیز هوشی یک فصل را موفق تر و بهتر از قبل بدون جناب خان روی آنتن برد تا در عمل ثابت کنه خندوانه بدون جناب خان معنی داره؛ ولی جناب خان بدون خندوانه یک عروسک بی ریخته که کسی به پاش پول نمی ریزه. آفرین رامبد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
1
0
مردم مارو ببین مثل بچه ها تو بودن و نبودن یه عروسک بنفش تو یه برنامه بچگانه موندن ... خدایا ما با کیا شدیم 80 میلیون
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
اتفاقا این کاری که رامبد انجام داد شاید شروعی باشه برای اینکه ما حقوق صاحب اثر رو رعایت کنیم حتی اگه اون یک عروسک باشه.
این آغاز یک فرهنگ خوبه خدا کنه لااقل قوه قضائیه هم قوانینش رو اصلاح کنه تا تولید کننده ها و صاحبان اثر به حق و حقوقشون برسن و این میتونه مبنای انگیزه برای خلق آثار جدید بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار